Kolego juz opisuje.
Początkowa faza wygląda tak. W miarę postępów i przeróbki zrobię ładny opis.
Jeżeli juz pozbyłeś sie osłony zadupka, osłony baku to dalej odkręcasz set prawy, odkręcasz osłonę wydechu przy secie, potem luzujesz dwie obejmy za tą osłoną wydechu, i dalej przystępujesz do nieszczęsnych linek.
Odkręcasz pokrywę linek przy zaworze wydechowym. Na kółku pasowym masz śrubkę, która jest zabezpieczona blaszką z zagięciami. Zagięcia blaszki odginasz tak aby odkręcić nasadką tą śrubkę. Jeśli będziesz miał kłopot bo kolko będzie sie przekręcało to śrubokrętem delikatnie możesz zablokować kolo 'pasowe'. Za nim jest ramie od zaworu i tam blokujesz kółko, po czym odkręcasz.
Jeśli kółko jest odkręcone, to automatycznie doprowadziłeś do poluzowania linek na silniczku od egcv.
Silniczek znajduje sie za pompą sprzęgła po lewej stronie silnika, widać go nawet na założonych owiewkach w sc57a.
Potem zabierasz sie za odpięcie linek przy silniczku. Ale przed tym zaznacz sobie punkt koła na silniczku, zebys wiedzial w jakiej pozycji znajduje sie przed zdjęciem linek. Jesli już to zrobiłeś, to śmiało możesz przystąpić do odpięcia z niego linek. Kołem 'pasowym' na silniczku możesz obracać, użyj do tego dwóch palcy bo jednym możesz rozwalić mocowanie - jest dość delikatne
jeśli juz odpiąłeś z kółka przy silniczku linki. To musisz poprosić drugą osobę o podniesie baku.
po silniku będziesz widział jak przebiegają linki. Jesli jesteś na tym etapie to po prostu pokombinuj delikatnie z ich wyjęciem.
Po odpięciu linek, dwóch obejm na wydechu przy secie, pokrywy końcówki wydechu tej plastikowej, odkręcasz 3 śrubki trzymające wydech końcowy i przystępujesz do wyjęcia. Za nim to zrobisz i zaczniesz nim szarpać, to rurę miedzy dwoma obejmami postaraj sie przesunąć trochę do dołu (przy secie) bo pokrywka od zaworu będzie blokowała sie o wystające ramie z ramy zadupka. Jeśli opuścisz to możesz brać sie za wyjęcie poprzez wysuwanie do tyłu moto - zgodnie z logiką.
Jeśli czegoś nie będziesz wiedział, dzwon.
512 549 164