No ale jak chcesz jeszcze szybciej na gumie to 2 ząbki Ci w tym jeszcze lepiej pomogą lub 1 ząbek mniej z przodu bardziej.1 ząbek mniej z przodu odp 3 więcej z tyłu.Tylko licznik będzie miał przekłamania 8)
Obliczenia zgrubne i nie daje głowy ze się gdzies nie CENZURA
Pozatym nie uwzględniłem zmian rozmiarów zębatek - co swoją drogą będzie na pewno powodowało większe błędy. Amen
motobandyta pisze:a ja śmiem twierdzić że jak masz szerszą oponę to łatwiej będzie postawić moto do pionu
motobandyta pisze:masz większą powierzchnię styku z asfaltem
motobandyta pisze:obniża się ciśnienie w oponie
motobandyta pisze:a ja śmiem twierdzić że jak masz szerszą oponę to łatwiej będzie postawić moto do pionu bo masz większą powierzchnię styku z asfaltem czyli większe tarcie czyli mniejszy uślizg do tego jeszcze obniża się ciśnienie w oponie.
ps. z wykształcenia jestem fizykiem :twisted:
Pozdrawiam
.Zapraszam Cię do mnie swoją 954 to Ci pokaże jakie znaczenie ma opona..
Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości