» 25 kwietnia 2016, 19:08
Jak juz cos konkretnie pada w tych silnikach to jest to wlasnie panewka, wiec nawet jak znajdziesz inny wal - to najpewniej bedzie on rowniez ze stukajacego silnika. Jest oczywiscie opcja kupna wału z motocykla po dzwonie, w ktorym np. pekł karter, ale tu tez jest ryzyko ze wygiął sie on przy glebie, co sie niestety czesto zdarza. W obu przypadkach musisz wykonac bardzo dokładne pomiary srednicy czopów wału, oraz sprawdzic czy jest on idealnie prosty, wyniki porownac z danymi serwisowymi. Do tego nalezy zamontowac WSZYSTKIE nowe panewki, a nie tylko na korbowody - sa one dobierane po konkretna selekcje wału, i sprawdzic pompę oleju. Z 929 i 954 tak juz niestety jest, niby fajne moto ale jak rypnie silnik to sie robi cięzka obora...
Bedac na twoim miejscu szukałbym innego silnika, w Polsce bardzo ciezka sprawa, szukaj w Niemcowni lub na wyspach , a jak nie znajdziezsz to opchnij maszyne tak jak stoi, za to co uzyskasz kup SC33 i zapomnisz o padajacych silnikach.