Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

plyn hamulcowy dot5.1 vs rbf600

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 03 marca 2009, 10:42

Z wysylka czy bez ? Daj namiary

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2009, 10:52

znajomy zaltwil po znizkach

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 12 marca 2009, 10:22

Tutaj troche suchych danych o plynie motula.


100% syntetyczny płyn do hamulców hydraulicznych (stalowych lub węglowych) i sprzęgieł Bardzo wysoki punkt wrzenia: 312° C Standardy: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925 ZASTOSOWANIE Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł wymagających niesilikonowych płynów syntetycznych.. Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury w trakcie wyścigów. Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40°C. WŁASNOŚCI Bardzo wysoki punkt wrzenia (312°C), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base / DOT 5 silicone base oraz DOT 4, co pozwala na skuteczne hamowanie nawet w ekstremalnych warunkach. Skuteczny w czasie deszczu: Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (216°C), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base / DOT 5 silicone base oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1 mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska "korka powietrznego". Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu 3,5% wody.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2009, 12:02

Nie prościej by było zapodać linka ?? 8)


http://www.motul.krakow.pl/_pdf/Motul_P ... amulce.pdf

Pozdrawiam.. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 marca 2009, 15:44

ale w link malo kto wejdzie a tak wiecej osob przeczytalo :D

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2009, 02:39

Motul RBF 600:-)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości