Dzisiaj jest 14 listopada 2025, 00:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Temperatura rośnie za bardzo ;/

przypadek inny niż wszystkie.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 18 września 2016, 12:39
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2003

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 01 października 2016, 17:16

Znalazłem silnik, który siedzi jeszcze w całym, jeżdżącym motocyklu. Czy jest ktoś kto zna się i pomógł by mi w sprawdzeniu i zakupie tego silnika?
Ja jestem z Grudziądza (kujawsko-pomorskie), silnik jest z okolic Połczyn Zdrój (zachodnio pomorskie). Bardzo potrzebuję takiego speca bo kolejnego zakupu silnik już nie będzie.
Oczywiście odpłatnie.

 
Posty: 18
Rejestracja: 18 września 2016, 12:39
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2003

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 02 października 2016, 19:53

Pomoże ktoś?

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 02 października 2016, 20:34

do Grudziądza bym podskoczył Ci to zobczyć ale silnik masz od Elbląga 300km to trochę lipa tyle gonić ,

 
Posty: 18
Rejestracja: 18 września 2016, 12:39
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2003

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 09:36

Ma ktoś może fotki, jak pownny wyglądać gładzie cylindrów w 954, które nadają się do użytku.
Pytam ponieważ zamierzam użyć endoskopu do sprawdzenia silnika i nie wiem jak to powinno prawidłowo wyglądać. Z tego co się naczytałem wynika, że wszystkie silniki mają przycierki.
Druga sprawa czy pomiar kompresji to zdiagnozuje oraz jakie powinno być ciśnienie w 954?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 09:51

wrzesiek pisze:Ma ktoś może fotki, jak pownny wyglądać gładzie cylindrów w 954, które nadają się do użytku.
Pytam ponieważ zamierzam użyć endoskopu do sprawdzenia silnika i nie wiem jak to powinno prawidłowo wyglądać. Z tego co się naczytałem wynika, że wszystkie silniki mają przycierki.
Druga sprawa czy pomiar kompresji to zdiagnozuje oraz jakie powinno być ciśnienie w 954?

Po co bijesz posty jeżeli masz takie narzędzia itp? Masz manual i jest wszystko pokazane i opisane jak na dłoni jakie ciśnienie powinno być. Każda 954 ma rysy nie widziałem bez rys 954 na gładzi cylindrów.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 18
Rejestracja: 18 września 2016, 12:39
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2003

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 10:01

Jeżeli każda ma rysy, to jak kupic używany silnik?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 10:12

wrzesiek pisze:Jeżeli każda ma rysy, to jak kupic używany silnik?

A jak kupuje się motocykle??
Jak kupisz dobry zdrowy piec to pochodzi. CENZURA się na minę sam. I teraz musisz wybierać albo silnik albo pozbyć się motocykla bo naprawa mija się z celem. Posprawdzaj ciśnienia na bankach i oleju będzie pasowało to brać.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 10:52

ja jak zwykle moge kupic ten motocykl cena oscyluje w okolicy 4-5 tys zl zalezy co ten motocykl przezyl. czy malowany itd. itd

 

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 22:23

Się temat rozwinął, przykro mi ze nie jestem sam z tym problemem.
Po miesiącu na łodzkim serwisie dostałem wycene 3,5koła za naprawe.
Uwalona UPG, sprawdzą i szlifują głowice, do wymiany też uszczelniacze zaworowe, uszczelka pokrywy i jakies duperele [swoja droga czemu 8 uszczelniaczy kosztuje po 30zł sztuka a kolejne 8 po 50...]
Widać przedmuchy na uszczelce miedzy cylindrami, ale nie wiem czy są na tyle spore aby sięgać płaszcza wodnego.

Cóż serwis ma zrobić, zobaczymy- oby to była ostatnia naprawa bo tak naprawde to od zakupu fabryczny został juz tylko blok, głowica i wał z tłokami -,-'

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 03 października 2016, 22:37

kucin pisze:Cóż serwis ma zrobić, zobaczymy- oby to była ostatnia naprawa bo tak naprawde to od zakupu fabryczny został juz tylko blok, głowica i wał z tłokami -,-'


to jeszcze korbę bokiem postaw będziesz miał komplet :-P żartuję powodzenia w naprawię

 

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 05 października 2016, 12:07

Kolego pocieszyłeś mnie! Dziękuję. :jupi: :clap:

Dziś mam mieć fotki cylindrów jeszcze, dodam do tematu moze ktoś oceni ich stan [ponoc sa juz srednie...]

EWENTUALNIE ma ktoś PEWNY(!) , PEWNY piec z gwarancją na te 14dni chociaż ? Jeżeli tak to proszę o PW.

Edit. Panowie poradźcie, robic to czy podpalić w cholere:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Temperatura rośnie za bardzo ;/

Post » 05 października 2016, 13:44

Rysy nie wygladaja tragicznie, jak na 954 są normalnie. Czy mierzyłeś kompresje tego silnika przed rozłozeniem ?.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości