Poza tym nowy olej, filtr k&N, filtr oleju, cały napęd DID oraz JT, a jak dojadę klocki to przed majem jeszcze nowe klocki galfera i płyn hamulcowy i sprzęgłowy rbf motula
Trochę roboty mnie czeka w sobotę
Zrobiłem tak jak jest to powyżej opisane. Dodatkowo zdjąłem zbiornik wyrównawczy i przepłukałem wodą bo troszkę syfu w nim było.
Kupiłem płyn PRESTONE w sklepie za 35 zł 4 litry. I jeszcze jedna ciekawostka - jak miałem zlany płyn i wąż z pompy zdjęty to dmuchnąłem ustami w korek w chłodnicy i jeszcze z pompy wypluło płyn. Później jeszcze przekręciłem rozrusznikiem bez odpalania.
Wymiana płynu bardzo prosta trzeba przyznać.
toper-utl pisze:Jest bardziej właściwy sposób.
Wszystko robi się super prosto i dosłownie w 5 minut.
3. Zakręćić śrubę spustową, założyć wężyk od zbiorniczka wyrównowawczego, nalać płynu do pełna do chłodnicy i do właściwego poziomu do zbiorniczka wyr., założyć korek chłodnicy, odpalić i niech pochodzi aż załączy się wentylator.
4. Jeśli jest taka potrzeba dolać do pełna do chłodnicy i do właściwego poziomu do zbiorniczka wyr.
Kuniec, ide nakarmić pająka.
upewniłem się że dobrze myślałem jak to zrobić hehe
Gdzie się podział litr płynu
Michal pisze:Witam, odgrzeję trochę temat.
Dzisiaj chciałem wymienić płyn, odkręciłem korek na chłodnicy - płynu było po sam korek.
Odkręciłem śrubkę spustową na pompie.
Zleciało jakieś 1,7L.
Serwisówka mówi, że powinno zejść 2,77L.
O co chodziGdzie się podział litr płynu
![]()
Spotkaliście się z czymś takim w SC33
Tak jak Flik mówi, zalej cały układ nowym płynem i po temacie, to nie olej
Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości