Witajcie, padł mi 4 bieg. Pod obciążeniem szarpał ale nie wyskakiwał. Nie wiem jak się za to zabrać? Co mierzyć i jak? Kupić całą skrzynię czy pojedyncze tryby oglądać i wymieniać?
najbezpieczniej bylo by kupic cała kompletną sprawna skrzynie najlepiej z pamiętnikiem a w tej twojej co sie stalo bo na tych fotach to nie bardzo widze, zjechały się kły czy zęby nie zazębiają się dobrze z drugą zębatką na drugim wałku?
niezły paradoks, na allegro jest jedna regenerowana skrzynia wcale nie jakoś tanio a dużo silników szło na graty przecież widać skrzynie też się ostro sypią w tym wspaniałym motocyklu
wodzik wytarty i od tarcia zgrzany , kły wydarte . Do wymiany masz jeden wodzik an już drugi może jeszcze być ale tryby do wymiany . Są wydarte od złego zazębiania a wodzik dostawał po dupie przez zniszczone kły . Kły się wyrobiły i nie zazębiały dobrze napierał na wodzik który z czasem wytarł się i zgrzał , stracił wymiar i już nie był w stanie utrzymać zębatki na miejscu .
Tez to przerabialem tylko mi zaczal 5 bieg wyskakiwac szarpac, rozebralem widze wodzik spalony pekniety i przetarty kly tak jak twoje to kupilem za 270zl wodzik z serwisu pol roku czekania sezon 2017 w dupie... Ok wodzik wymieniony zrobilem 30km i dalej to samo szarpie halasuje. Rozbieram juz 2gi raz a moj piekny nowy wodzik spalony wytarty. Kupilem od admina tego forum skrzynie z 929 on zas mial 1 bieg taki ryzykowny albo bedzie wyskakiwal albo nie wiec przelozylem go z mojej 954 tak ,wodziki i pamietnik tez z 954 zostawilem bo sprawdzalem ze lekko mam grubsze.Tak wiec mam pół skrzyni z 954 pol z 929. Czekam az mrozy zejda by go wlozyc w rame. Kolego szukaj skrzyni tak by te kly nie byly wytarte bo bedziesz rozbieral co chwile jak ja.
szybciej Yeti spotkasz niż zdrową skrzynię do 929/954 z tego co pamiętam to Max929 coś tam miał ze skrzyń do sc44/50 , zapytaj - może coś Ci pomoże. Powodzenia!