Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

EvoBlade???

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 12 sierpnia 2008, 12:07
Lokalizacja: Czestocho
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 0

EvoBlade???

Post » 23 marca 2009, 10:39

Czy ktoś sie z tym wynalazkiem spotkał ???

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2009, 18:31

Full Sanyo Honda HRC exhaust system. (priceless).
Brembo WSB Spec billet front callipers and discs with two sets of pads, fast road/race (fitted) and road.
One-off solid carbon rear sets with titanium heel plates. ( made by Dymag at £1500.00 per set)
Samco Silicone race spec hoses.
Titanium tapered head stock bolts.
Goodridge Sanyo Honda brake hoses.
Spare Sanyo race front fairing, seat and under tray (origional, as used by Jim Moodie in the NW 200) I have a photo !
Dyno chart showing 133+ BHP at the rear wheel (150+ at crank)
BT012SS tyres.

To co znalazlem n.t. dodatkow Evo. Zawieszenie wyglada podobnie jak Ducati. Na necie jest troche info o tym moto, ale pewnie w PL nikt go nie widzial. Tu kilka fot:
Załączniki
evo_bl10.jpg
evo_bl10.jpg (22.76 KiB) Przeglądany 5311 razy
evo_bl11.jpg
dsc00211.jpg
dsc00212.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2009, 19:17

to łączenie baku z czachą BAJA

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2009, 19:28

Toi raczej wloty powietrza, cos ala zx7r.

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 23 marca 2009, 21:35

fuck maszyna robi wrażenie... znalazłem kilka ciekawych rzeczy o modelu:

ENGINE : Water Cooled, DOHC, 16-Valve, Transverse, In-Line, Four-Cylinder, With Off-Set Chain Camshaft Drive
BORE AND STROKE : 71mm X 58mm
DISPLACEMENT : 918cc
COMPRESSION RATIO : 11:1:1
CARBURETTORS : 41mm Klein Flat-Slides X 4
MAXIMUM POWER : 160bhp / 12,100rpm
IGNITION : Honda CDI Uprated From 11,600rpm to 12,200rpm
STARTER : Electric Type
TRANSMISSION : RS 6-Speed, Close Ratio
CHASSIS : Aluminium Twin Spar
CLUTCH : Multi-Plate Oil Bath with Heavy Duty Springs
SUSPENSION FRONT : 43mm Ohlins inverted telescopic forks
SUSPENSION REAR : Cast Aluminium RAM Single-Sided Swing-Arm with Rising Rate Linkage. Ohlins Shock
HEAD ANGLE : 24 Degrees
TRAIL : 90mm
WHEELBASE : 1405mm
WEIGHT : 180kg With Oil & Water, No Fuel
BRAKES FRONT : 2 X 320mm Brembo Cast Stainless Discs with Brembo Four-Piston Calipers
BRAKES REAR : 1 X 220mm Brembo Cast Stainless Disc with Two Piston Caliper
FRONT TYRE/WHEEL : 120/70-17 Dunlop D207 Radial on 3.50" Dymag Wheel
REAR TYRE/WHEEL : 180/70-17 Dunlop D207 Radial on 6.00" Dymag Wheel
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2009, 21:53

Gdybym sobie tak przerobil to bym wzial krzeselko kupil z 6 browarow usiadl, zapalil kocione i powiedzial ale jestes piekna suko, i ni CENZURA bym nia nie wyjechal.

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2009, 22:57

Luki213 pisze:i ni hu** bym nia nie wyjechal.


przecież ona aż błaga żeby jej dosiąść... :twisted: grzechem byłoby nigdy nie wyjechać :mrgreen:
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 00:16

Ona jest tak piekna ze nie bylbym jej godzien dosiasc, ona jest do podziwiania, jak nimfa mozesz zobaczyc ale nie dotknac :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 08:29

Ciekawe jak by w psie sie sprawowała? :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 24 marca 2009, 08:43

Luki ale Cie ponioslo :) pozytywnie zakrecony ;P

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 09:02

Jest piękna, ale uświadomiła mi jedną rzecz, SC33 to już klasyka, plastikowa ale jednak :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 24 marca 2009, 11:00

Robi wrażenie i to fest. podziwiam człowieka który misł taką wizję i ja przelał na moto.Kupę poświęconego czasu kasy Respect

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości