Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czy to opona?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Czy to opona?

Post » 29 marca 2009, 20:20

Witam kolegow. W zeszłym roku (jesienia) kupilem CBR900rr z roku 98, w prezencie od sprzedającego dostałem nową opone na przód. Poprosiłem go ,żeby ją założył i tak zrobił (jednakże przyznał,że nie wyważył). Czy to może być przyczyną,że podczas przekroczenia 130 km/h zaczyna mi delikatnie trząść kierownicą. Jadąc tak ok 140-150 km/h spojrzałem na lagi i widziałem jak się trzęsą. Jak myślicie czy to może byc przyczyną tego ,że kierownica trzęsie? (zaznacze jeszcze,że na feldze pozostał odważnik po poprzedniej oponie). 2 sprawa to jaki powinien być naciąg łancucha? tzn ile cm luzu góra-dół?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 29 marca 2009, 20:31

sciagnij stary ciezarek i sie przejedz jak bedzie dobrze wywaz kolo i przy okazji sprawdz czy jest proste a co do naciagu byl juz post na ten temat poszukaj :mrgreen:

 
Posty: 14
Rejestracja: 29 marca 2009, 02:48
Lokalizacja: Ostrów
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 29 marca 2009, 20:56

W tym przypadku jest na to bardzo duże prawdopodobieństwo , tak miałem w 9 tylko przy trochę wyższej prędkości. Bez wyważenia szkoda zakładać koła.

Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
Lokalizacja: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 29 marca 2009, 21:34

pweni tego wina. ale czy aby nie jest krzywa felga
rzymas

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 29 marca 2009, 21:57

U mnie tez tak jest dokładnie powyżej prędkości 150 do 200 km/h zaczynają się drgania. Przyczyn może być kilka: niewyważone koła raz, ale niewykluczone, że łożyska w kołach też się skończyły, następnie krzywa felga a na końcu łożysko główki ramy. I z takiego łańcuszka trzeba coś wyeliminować aby wszystko grało.

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 29 marca 2009, 22:07

Naciąg łańcucha wg. serwisówki 40-50mm luzu. Wydaję się że dużo i łańcuch jest za luźny, ale ważne żeby w momencie jak siądziesz na moto łańcuch miał luz a nie był spięty jak gumka w gaciach :wink:

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 29 marca 2009, 22:09

Ja tam mam luzne gumki w gaciach. Wspolczucia dla tych, ktorych gacie cisna :P

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 30 marca 2009, 22:34

Panowie dziś odczepilem z koła stare odważniki, ktore były od poprzedniej opony i zmiana rewelacyjna!. Rundka 150 km/h i nic trzepania, 180 km/h i dalej nic. Także problem rozwiązany. Jednakze dla swietego spokoju pojade na wyważenie. W końcu zycie ma sie jedno. Pozdrawiam


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości