Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 344
- Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
- Lokalizacja: Warszawa
- Pochwały: 3
- Motocykl: Bmw S1000 RR
- Rok produkcji: 2010
» 14 lutego 2008, 21:13
Mam pytanie czy jest jakoś możliwość osłabienia tylnego hebla tak by po jego wciśnięciu koło się nie blokowało ?
Rozważałem delikatne jego zapowietrzenie ale to chyba głupota :?
-
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
- Lokalizacja: Czarnków
- Motocykl: GIXER 1000 K7
- Rok produkcji: 2007
-
» 14 lutego 2008, 22:04
Myślę że lepiej po prostu słabiej go naciskać niz świadomie osłabiać. Czasami może byc ci kiedyś awaryjnie potrzebny (oby nie).
-
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
- Lokalizacja: Kalisz Po
- Motocykl: CBR 929
- Rok produkcji: 0
-
» 14 lutego 2008, 22:33
Witam !
A dlaczego chcesz go oslabiac ? hmm.... . Tylni hamulec to wlasciwie spowalniacz a nie hamulec . Poza tym czesto uzywam tylnego jak jestem w zlozeniu a jest za szybko . Pokryj tylne klocki warstewka teflonu i hamulce prawie znikna . Tylko po co ?
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01' )
Jacek
-
-
- Posty: 530
- Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
- Lokalizacja: LZA
- Pochwały: 3
- Motocykl: Piechota
- Rok produkcji: 0
» 15 lutego 2008, 20:24
Byc moze wystarczy wyczyscic zacisk?
Moze byc cos zapieczone i bedzie dzialal w pozycjach on - off.
-
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
- Lokalizacja: WWL
- Motocykl: CBR 929
- Rok produkcji: 2000
-
» 16 lutego 2008, 00:03
Lodzia, popieram.
Zbyszek
-
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
- Lokalizacja: Rybnik
- Pochwały: 6
- Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
- Rok produkcji: 0
-
» 16 lutego 2008, 09:53
Witam
Tez jestem zdania kolegow ze cos mozesz miec CENZURA. JA czyscilem caly ukl. ham. jak zmienialem przewody na stalowy oplot i w zaciskach byl zgromadzony czarny osad ktory moze powodowac blokowanie sie tloczka ham. Moze warto zagladnac do wnetrza zacisku, w sumie zima a roboty niewiele. Ja czyscilem ukl. ham. denaturatem bo rozpuszczalniki i benzyna zby mocno reaguja z uszelniaczami itp. elementami gumowymi. Napeno sa srodki chem. specjalnie przeznaczone do takich prac ale denaturat jest tani i w miare lato dostepny. Chyba ze masz tak ciezka prawa noge i ci kolo blokuje

.
-
-
- Posty: 344
- Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
- Lokalizacja: Warszawa
- Pochwały: 3
- Motocykl: Bmw S1000 RR
- Rok produkcji: 2010
» 16 lutego 2008, 14:36
..zapomniałem dodać że mam go w oplocie :roll: - pewnie to jest przyczyną :wink:
Spytam Tytusa jak mu się lata z tym bo wiem że i on ma tylny zacisk w oplocie..
Cris83cbr900: Ty masz tylko przód w oplocie czy także i tył ?
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 maja 2008, 19:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Motocykl: SC33 '98
- Rok produkcji: 0
» 28 maja 2008, 18:35
Tylik trochę czasu minęło i pewnie się uporałeś z problemem. Jeśli tak nie jest to najzwyczajniej obniż sobie dźwignię hamulca.
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.
Wróć do Ogólne Dyskusje
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości