Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2008, 14:30

zobaczcie sobie jeszcze tutaj http://womet-tech.pl/indexmoto.swf ogladalem na bajzlu ich crashe i wygladaja solidnie, sa dlugie i niby zrobione z jakiegos magicznego tworzywa co sie odpowiednio sciera. Do fajery kosztuja ok 150/160 zl
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 21 lutego 2008, 21:00

Jaka powinna być długość crash'ów do Sc 33 z lat 98'-99' żeby dobrze chroniły owiewki ?? Bo moje mają 8,5 cm dł. wraz z mniejszym elementem wchodzącym w rame i wydaje mi się że są ciut przykrótkie (biorąc pod uwage także to że od ramy jest pare cm do owiewki żeby przez nie przeszły..) :?

Jakie macie wymiary swoich ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 22 lutego 2008, 08:16

Tylik, ja mam z tego samego źródła co ty, (które zresztą bardzo polecam :) ) tylko że 10cm, wystają dość dobrze i wydaje mi się że takie wystarczą na ochronę owiewek, ale sprawdzać tego nie chce ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2008, 10:11

8 cm tez powinny ochronic owiewki tylko ze dekiel alternatora niestety mocno wystaje i moto na lewej stronie bedzie sie opieralo o crahs pad i dekiel. Ale to nie ma roznicy czy bedziesz mial 8cm czy 10 i tak bedzie lezal na deklu. Robilem z kumplem klatke do jego fajery i przykrecilismy w miescu crasha rurke 15cm, i tak dekiel dotykal ziemi. Poprostu jak masz crash pady to duza czesc masy pojdzie wlasnie na niego i jest szansa ze dekiel mniej po dupie.
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 22 lutego 2008, 14:37

michalek: A jak ci się udało dorwać dłuższe ? :)

Brałeś je od 954 czy co ? bo do sc 28 i sc 33 są identyczne :roll:

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 22 lutego 2008, 14:55

Crashpady mozna samemu utoczyc jesli ma sie znajomego tokarza najlepsze robi sie z teflonu bo sie sciera a nie lamie i tak tez sa robione prawie wszsytkie sprzedawane na allegro. Teflon mozna dostac w wielu sklepach w walkach i roznych kolorach a nawet na allegro za okolo 30plus za toczenie jakas flaszka i dwie nie za twarde sruby zeby nie urwalo ani nie wygielo mocowan to koszt okolo 60zl wiec duzo taniej niz na allegro. I w takim przypadku mamy dlugosc i ksztalt jaki chcemy. Tylik a dlugosc dajesz taka zeby przy polozeniu moto zadna czesc z owiewek nie dotykala ziemi i dekle tez.

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 22 lutego 2008, 15:25

zapytałem jakie są długości i Pan powiedział 8 i 10cm, więc poprosiłem o te dłuższe do sc33 i takie dostałem ;] mają takie zwężenie na końcu że część crasha wchodzi do ramy. Pasują bardzo ładnie, poza zrobieniem dziury żadnych przeróbek, więc polecam jeszcze raz :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 23 lutego 2008, 12:29

No właśnie mam takie same tylko że te krótsze niestety :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 23 lutego 2008, 13:00

może trochę głupi i prosty pomysł ale co by było gdyby w miejsce przykręcania do ramy dać jakiś dystans z podkładek czy czegoś żeby je wysunąć ? w ten sposób mógłbyś mieć te 10cm ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 01 marca 2008, 23:29

A powiedz mi jeszcze michalek ile tobie cm wystają licząc od otworu w owiewce (lewej i prawej) ? Bo mi z tego co mierzyłem na oko :wink: by wystawały bez żadnych podkładek 4 cm :roll:

..co do podkładek aby bardziej wysunąć crash'e z owiewek to moim zdaniem z tego co sprawdzałem nie ma zabardzo jak tam coś takiego wykombinować bo by się jeszcze gorszy CENZURA zrobiło przy szlifie niż bez crash'y :lol: (też mam te zwężenie na końcu które wchodzi w rame :) )

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 02 marca 2008, 15:50

sprawdzę jak będę w garażu, i wtedy ci zmierzę i powiem ;) narazie tak na oko ;] wiem że mam ok 6cm, ale sprawdzę to wtedy ci powiem, albo zobacz na mojego bikepics'a na fotki, np tu widać jak wystają klik

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 26 marca 2008, 22:04
Lokalizacja: Mikołów
Motocykl: honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2008, 23:27

co sądzicie o tych crash padach?http://www.allegro.pl/item333060350_crash_pady_honda_1000_900_600.html

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości