Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wasze ustawienie podwozia (teleskop i amor)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 20 lutego 2009, 23:30
Lokalizacja: Opole
Motocykl: honda fireblade sc 28
Rok produkcji: 1996

Wasze ustawienie podwozia (teleskop i amor)

Post » 05 maja 2009, 13:08

Hej !!

Ciekawi mnie jak "Macie" ustawione zawieszenie w Waszych fajerach, czy dostosowujecie zawieszenie (resorowanie i tłumienie) do charakteru waszej jazdy czy po prostu jest jak jest :D

Pozdro!

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 05 maja 2009, 14:07

moja 954 jest taka twarda.......... :ups: , a nasze drogi takie ch...owe, ze musialem ja rozmiekczyc , moze nie jest az tak miekka jek sc33 kolegi ale juz tak nie podskakuje :527: no i rece mniej bola :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 05 maja 2009, 14:07

Jak dla mnie temat jest dość istotny. Ja też bym chętnie usłyszał. I zaproponował takie rozwiązanie sprawy. Podzielić na modele fajery i do każdego dodać 3 opcje ustawień: Tor, dzida po mieście, długie przeloty (chodzi o podróże dłuższe niż 300km). Chętnie bym coś pomajstrował przy swoim zawieszeniu bo do ideału to trochę brakuje.

 
Posty: 21
Rejestracja: 20 lutego 2009, 23:30
Lokalizacja: Opole
Motocykl: honda fireblade sc 28
Rok produkcji: 1996

Post » 05 maja 2009, 14:33

oj chyba trafiłem na piętę achillesa naszych bikerów :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 10 września 2008, 22:58
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 05 maja 2009, 22:56

jeśli chodzi o mnie to,
-przód napięcie sprężyn na 7 albo 6 rowku, wiec miękko, tłumienie dobicia najbardziej miękko, odbicia średnio twardo,
- tył: sprężyna na przedostatnim ząbku, a tłumienie średnio twardo.

przód bardzo miękko, ale na naszych drogach nie bylem w stanie jeździć na poprzednim ustawieniu bardzo skręconym, trochę cienko jest przy większych prędkościach, ale niestety coś za coś, a tył skręcony, bo często jeżdżę z plecakiem i powoli próbuje odrywać przednie koło od ziemi=)


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości