Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Rozpoczęte zmiany - mechanika i wygląd

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Rozpoczęte zmiany - mechanika i wygląd

Post » 10 maja 2009, 15:41

Siemka!

Od niedawna sprzęt w moim garażu, a już zaczęły się modyfikacje.

Na pierwszy ogień poszedł silnik - ogólny przegląd, tj.:

1. Czyszczenie i synchronizacja gaźników
2. Nowe świece, filtry, olej
3. Regulacja zaworów
4. Wymieniony łańcuszek rozrządu.

Wiadomo podstawa to zdrowe serce, więc teraz spokojnie mogę inwestować w wygląd...

Po kupnie:

Obrazek

Zmiany zaczęły się się od polerki dekla sprzęgła

Obrazek

Następnie została pomalowana przednia szyba na ciemny szary metalik

Obrazek

A dzisiaj z racji tej, że strasznie pochmurno zabrałem się za końcówkę wydechu

Obrazek

Razem całość wygląda tak

Obrazek

Co proponujecie jeszcze zrobić? Jakieś oryginalne pomysły???[/list]

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 15:57

Moim zdaniem, albo polerujesz wszytsko, albo nic.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 16:03

Ja proponuje stalowy oplot, kloce HH front, opony supercorsa, amor skretu i na tor uczyc sie jezdzic :jupi: Wersja druga, hmm...poleruj co sie da i ciesz sie duza rotacja blacharek i poprawiaj statystyki w penetracji rotfl2:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 16:20

poleruj poleruj i jeszcze raz poleruj a potem one będą cie polerowac :):) he he ale tak powaznie mysle ze zrobisz jak uwazasz o gustach sie w koncu nie dyskutuje ja bym wolal amorek kupic itd ale z drugiej strony :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 10 maja 2009, 16:46

Jak lubisz błyszczące elementy to może choppera kup??? Nie no żartuje. Ranty felg tez do polerki obowiązkowo żeby to jakoś wyglądało i mozesz sety wypolerować wszystko co aluminium ale może rame bym zostawił na twoim miejscu bo przy sprzedaży możesz mieć problemy później bo dlaczego rama polerowana pewnie coś było spawane itd. Ja mam F3 i wypolerowałem dekiel od alternatora, lagi, półke, ranty felg, klamki tylko jeszcze sety mi zostały ale sie zastanawiam czy to polerować.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 10 maja 2009, 18:09

mam aktualnie opony Diablo Corsa.
Zastanawiam się nad polerką rantów tak szeroko jak się da albo żółte paski na felgi bez polerki lub po polerce.
Jak to by wyglądało?

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 18:48


Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 10 maja 2009, 19:06

poleruj poleruj.... przejedz sie w deszcz i klnij na to ze polerowales.....

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 maja 2009, 19:08

ranty polerka srodki zolte :one:

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 lutego 2008, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Rok produkcji: 0

Post » 11 maja 2009, 00:31

ja nie lubie polerki... to dobre dla czarnuchów.

To kiedyś był motocykl sportowy, a nie kojeże polerki i innych blink blinków w sporcie :diabel:
fire in da hole!

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 11 maja 2009, 08:03

Fajnie :) Ranty na 100% będą polerowane, gdy skończą się opony.
Może sprecyzuje moje chęci i wielkość inwestowanych funduszy;
Otóż, oploty, amor i klocki odpadają. Te ostatnie mam "jak nowe", a te pierwsze są dla mnie bardzo drogie, gdyż nie planuje na razie wjeżdżać na tor.
Drugim powodem jest fakt, iż moto zostało kupione na jakieś 2 sezony (dla uprzyjemnienia czasu przed budową domu) i poza oczywistymi rzeczami (pełen serwis silnika) oraz możliwością upiększenia moto własnymi siłami nie zamierzam wrzucać kasy, gdyż będzie mi ona później potrzebna na dom.

Myślę o tych setach - zawsze mniej rozbierania niż przy felgach... :mrgreen:
Dziś już świeci słońce i pewnie będzie hulać... :diabel2:

W każdym razie aktualizacje będę zamieszczał... (i może jakąś statystykę spalania zacznę prowadzić, bo po wymianie łańcuszka i regulacji chodzi jak szwajcarski zegarek)

Co do jazdy w deszczu, wiadomo na pewno się zdarzy, lecz wiem jak dbać o polerkę i akurat się tym wcale nie przejmuje :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 14 maja 2009, 07:28

oby sprzet służył i podobał się Tobie bo to jest najwazniejsze!! Jak podchodzisz do moto to banan musi być :D

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości