Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

padaki... ;/ wytrzymałość cbr-mit?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

padaki... ;/ wytrzymałość cbr-mit?

Post » 10 maja 2009, 18:13

tak sobie czytam to forum i dało mi to dużo do myślenia. Kiedyś miałem opinię o cbr jako moto bardzo wytrzymałe bezawaryjne itp.. oczywiście pod warunkiem ,ze odpowiednio eksploatowane. A teraz z własnych doświadczeń oraz doświadczeń kolegów i problemów ludzi z forum moje zdanie już nie jest tak twarde... Widzę masę awari, ustrerek i to dość poważnych. Panewki na 1 miejscu. Zwątpiłem w motocykle ostatnio wiązały się one z samym stresem i wydatkami. Czy zauważyłem to tylko ja? Czy wy też macie podobne zdanie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 10 maja 2009, 18:30

nie ma motocykli bezawaryjnych... i trzeba sie z tym liczyc ;) Co do panewek to napewno to nie jest wina silnika tylko uzytkownikow ;)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 18:45

Poczytalbys inne forum, znalazlbys inne problemy innych motocykli.

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 18:49

właśnie tak przeglądam forum interesujących mnie modeli np. gsx-r. No i aż tylu usterek nie zauważyłem. Być może wiąże sie to po części z tym ,ze fajerów jest dość dużo na naszych drogach to i analogicznie problemów więcej. Jednak 2 CBR i 2 razy panewka to już mnie trochę odstraszyło od cbr... a niezawdoność hondy stoi pod wielkim znakiem ??.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 10 maja 2009, 19:03

najwieksza wada cbr sa jej poprzedni użytkownicy.....

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 maja 2009, 19:06

Czlowiek sie potrafi "popsuc" a co dopiero maszyna :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 10 maja 2009, 19:12

trauma na moje to ty nalezysz do tych co wszystko palcami wytykaj i chca zeby 15 letni motor wygladal i jezdzil jak nowy wez sie chlopie ogarnij i zastanow czasami co piszesz jedyie co cie usprawiedliwia to to ze masz 18lat i jeszcze nie dorosles do motorow takze kup sobie ale rower tam ci nic nie bedzie stukac i odwal sie od cbr :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 19:36

ej nie chodzi mi o wygląd to chyba proste ,ze nie jest z salonu... a poza tym to nigdzie nie napisałem ,ze czegoś takiego oczekuję... jakieś tam odgłos też toleruje typu rozrząd czy łańcuch wiadomo to nie samochód gdzie wszystko wyciszone... ale nie powiesz mi ,ze pukajace panewki to jest nic. Aż strach coś z 2 ręki kupić. CBR F2 użytkowałem przez 1,5 roku i bardzo zadowolony byłem nie piłowałem jej nie stawiałem na koło a panewka się skończyła ;d potem blady ale to inna historia. Dlatego takie zwątpienie mi przyszło.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 10 maja 2009, 20:24

trauma pisze:ej nie chodzi mi o wygląd to chyba proste ,ze nie jest z salonu... a poza tym to nigdzie nie napisałem ,ze czegoś takiego oczekuję... jakieś tam odgłos też toleruje typu rozrząd czy łańcuch wiadomo to nie samochód gdzie wszystko wyciszone... ale nie powiesz mi ,ze pukajace panewki to jest nic. Aż strach coś z 2 ręki kupić. CBR F2 użytkowałem przez 1,5 roku i bardzo zadowolony byłem nie piłowałem jej nie stawiałem na koło a panewka się skończyła ;d potem blady ale to inna historia. Dlatego takie zwątpienie mi przyszło.


nick pasuje ci jak ulał.

 
Posty: 10
Rejestracja: 31 października 2008, 18:47
Lokalizacja: Węgrów/wa
Motocykl: VFR 800FI
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 20:26

czytam te forum juz od ponad roku, nic do tej pory nie pisałem ale w koncu pękłem... Uzytkuje moją drugą honde (vfr rc 24-> rc 46). Trauma ale ty głupoty piszesz-ze kupiłes zabite sprzęty to psioczysz na marke? A mierzyles chociaz w którejs cisnienie oleju itp przed kupnem? Jesli nie znasz sie na mechanice (to zadna ujma) to poproś mechanika lub kup moto sprawdzone (pewnie drozsze) i tyle.
Pozdro dla wszystkich cbr-kowców :)

Trauma nie łam sie- poproś np Czikena o pomoc przy kupnie (widze że chłopak zna się serio na rzeczy- wielki szacun) i bedzie gitara :)

Kiki

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 20:29

Kod: Zaznacz cały
oproś np Czikena o pomoc przy kupnie
a pozniej k***rwa po 3 tys km cos pie**olnie w moto bez przyczyny i k***rwa beda pretensje do czikena... motocykl musi swoje kosztowac nie szukac okazji!!
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 21:07 przez goOly19, łącznie zmieniany 1 raz
sisi to jest gość

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 20:30

Ludzie kiedy zrozumiecie jedna podstawowa zasade !!! 1 rok motocykla to ok 10 000 km i stąd masz w/w problemy i awarie. Druga sprawa to niewłaściwe użytkowanie i brak chęci wydania pieniędzy na serwisowanie bo przecieżserwiey to zlodzieje a ja sie znam. Fakt ze wielu sie zna ale samo znam sie bez specjalnych narzedzi jest malo przydatne...ciekawe który dokręca świece kluczem dynamometrycznym, pokrywę rozrządu czy chociażby przednią zębatkę jakże niewielkim momentem 56Nm. Często właściciele dokręcają udarem i nawet wklejają śruby na thread lock. Inna sprawa to impporterzy cwani i chcący zarabiać sprowadzając i lepiąc najgorsze śmietniki europy. Ceny dobrych motocykli na zachodzie nie są opłacalne dla importu. Obecnie mam rozpłatany silnik z cbr o przebiegu ponad 100 000km i poza tym że zużyciu ulegly sprzęgła kłowe dwóch biegów to wał i panewki oraz gładzie cylindrów nie wykazują zużycia w stopniu widocznym. Wniosek jest prosty i jedyny sluszny; motocykle popularne takie jak CBR RR duzo jezdzą i te faktycznie zadbane z oryginalnym przebiegiem jeżdżą a okazje tworzą tu wciąż nowe tematy i nabijają posty :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości