Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jak podlaczyc włącznik wiatraka ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 22 maja 2009, 13:23

dlatego napisalem ci ze w sc33 a jak nie umiesz tego ogarnac to kup sobie nowy i w serwisie go znajda

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 22 maja 2009, 14:34

wpinam się więc jednym przewodem z wlacznika w jeden przewodow przy wiazce przy wiatraku a drugim przewodem doprowadzam prad bezposrednio z akumulatora do wlacznika?

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 22 maja 2009, 20:54

wystarczy że jeden przewód poprowadzisz z masy a drugi do "-" do wiatraka, o ile terowany jest "-" a nie "+" i musisz być pewien czy w tym przewodzie jest "-".

[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 9:00 pm ]
a jednak nie :) teraz zajrzałem do schematu i idą 2 przewody: zielony i czarno-niebieski. w zielonym jest "-" a w czarno-niebieskim "+" i to do czarno-niebieskiego trzeba się wpiąć z "+" z akumulatora (lub zaraz za stacyjką jeśli chcesz mieć włączany dopiero po zapłonie). dla pewności sprawdź czy masz takie kolory przewodów u siebie bo jak masz inną wersję to mogą być inne kolory. no i najlepiej ściągnij sobie schemat. wentylator zaznaczony jest jako "FAN MOTOR".

[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 9:01 pm ]
a ten czarno-niebieski idzie do przekaźnika więc w chłodnicy nie ma czujnika i włączanie wiatraka steruje komp.

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 24 maja 2009, 01:19

udalo sie :)
wystarczylo doprowadzic przez wlacznik prad do przewodu plusowego przy wiatraku.
nie wpinalem sie tylko bezposrednio do akumulatora tylko miedzy akumulatorem a jednym z bezpieczniukow w kostce, zeby prad szedl przez bezpiecznik.
na razie w garage chodzi toto - mam nadzieję ze bedzie git tez w praktyce.

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości