Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

co to za przekaznik i jak go ominac

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

co to za przekaznik i jak go ominac

Post » 23 czerwca 2009, 19:40

bladziak mnie zawiódł po raz pierwszy. dojechalem na cpn i basta dodam ze 2 dni wczesniej lecialem 220km w deszczu non stop moze wtedy jakies zwarcie powstalo. ale mniejsze z tym CENZURA sie i tyle. objawy sa takie ze niema nic prady swiatla nie swica nic a bezpieczniki cale. na wlaczonej stacyjce a wylaczonym pstryczku elektryczku bezpieczenstwa bzeczy jak glupi przekaznik o symbolu RC-2208 i jak mam to obejsc??

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 23 czerwca 2009, 19:49

cos takiego znalazlem
"Fuel pump and Engine Stop relays (Mitsuba RC-2208 - 12V/20A) are used by Honda in numerous bikes and cars - Honda part number 38501-GN2-014 - available on Ebay for less than £6. "

a poporstu nie zdechl ci akumulator w tedy sa takie objawy?? sprawdz napiecie na aku

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 czerwca 2009, 20:12

to na bank nie jest aku. bo by krecil. pozatym chwilke wczesniej na ten cpn musialem dojechac:PP

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 23 czerwca 2009, 20:29

a zajrzyj bo chyba od kierunkow jest taki sam przekaznik??? mzoe podmien an chwile moze poprostu zjaral sie ?? ofc jesli wina jest gdzie indziej trezeba sie liczyc ze i drugi zjara

btw mozna go sparwdzic w serwisowce jest opisane jak czy dziala czy nie

TYLKO SPARWDZ W SOWJEJ SERWISOWCE BO JA MAM 929

Connect the ohmmeter to the engine stop relay connector
terminals .
CONNECTION: Red/White-Black/White
Connect the 12V battery to the following engine
stop relay connector terminals .
CONNECTION: Red/Orange - Black
There should be continuity only when the 12V
battery is connected .
If there is no continuity when the 12V battery is
connected, replace the engine stop relay .

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2009, 23:06

Sprawdz najpierw, czy masz mase. Jak nic nie zasniezialo, to na innym aku sprawd, bo mozesz miec w tym zwarcie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 czerwca 2009, 10:11

A czy w naszych SC33 nie ma wyłącznika wstrząsowego? Taki większy kwadratowy w gumowej osłonie.
Wcześniej w gsx600f miałem cos takiego i kiedyś na wielkiej dziurze pstryknął. Zgubiłem cały prąd, ale że pamiętałem o tym wystarczyło go wcisnąć i pojechałem dalej.

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 czerwca 2009, 16:08

spoko juz problem zazegnany mialem zwarcie na diablo ale juz jest git:)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości