Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ciągnie sprzęgło i wymiana łancucha

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

ciągnie sprzęgło i wymiana łancucha

Post » 08 lipca 2009, 11:11

po ostatniej wizycie na modlinie chciałem sobie po ćwiczyć szybkie starty wieć zrobiłem pare ruszeń z miejsca z 6 tys obrotów i trochę przypałiłem sprzegło. Pojeździełm jeszcze chwile i jak motor ostygł i jechałem do domu to strasznie zaczeło ciągnąć sprzęgło. Ale mając sprzęgło z starego silnika odrazu wymieniłem tarczki z blaszkami i wszystko było ok ale od pewnego czasu znowu zaczyna się ślizgać. I stąd moje bytanie jak kupie nowe tarcze i je założe wszystko powinno wrócic do normy? Drugie pytanie czy warto kupować przez allego takie tarcze? Czy długo wytrzymają? Czy lepiej jechać do Hondy i kupić orginalne? A i czy przy okazji wymienić też blaszki czy mogą zostać stare??
Kolejna część zapytania. Kończy mi się już łańcuch i zastanawiam się czy nie dołożyć do tylnej zębatki 2 zębów i możę ująć jeden z sprzodu tak aby zyskać na przyszpieszeniu nie zależy mi bardzo na v-max bo i tak pewnie na tych zębatkach pojedzie pewnie koło 260km/h.
dzieki za podpowiedz

 
Posty: 14
Rejestracja: 04 marca 2009, 01:32
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: HONDA CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 08 lipca 2009, 14:01

tarcze mozesz sobie smiało wymienic jak ja latałem na gumie to sprzegło szło raz dwa wiec odpusciłem sobie ze standarowego i zazuciłem sobie sprzegło sportowe z domieszka kewlaru firmy ...EBC.. niby tak sobie firma ale sprzegło do dzisiaj lata .W zestawie były tarcze + sprezyny co do blaszek to ich nie wymieniałem bo były dobre tak stwierdził mechanik a co do łancucha mozesz oczywsicie dołorzyc 2 zeby z tyłu bedzie krótrze przełorzenie ale mocne tylko pytanie na ile ten łancuch moze wytrzymac podczas takich szarpniec mozesz go zerwac pozatym jak bedzie nieregularnie wyciągniety to powstanie zjawisko takie ze jadac około 200km/h moze szarpac ci kołem ja cos takiego miałem po wymianie łancucha róznica była fenomenalna ....aha i jeszcze jedno po wymianie takiego sprzegła na sportowe klamka sprzegła robi sie twardsza ... hehe pozd
TOMEK

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2009, 14:48

rozmawiałem z kolegą który miał w swojej 954 zmienione zębatki ale jeździł tylko po torze to była duża róznica póżniej jak przerobił ja na ulicę to mówił że spokojnie objeżdżał gsx-r 1000 k4 na seryjnych zębatkach bez problemu. a co do jazdy na kole to zawsze ruszam z 1 biegu i później przebijam w powietrzu nie umiem strzelać z sprzegła więc wydaje mi sie że sprzęgło mogło by długo wytrzymać.

[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 12:47 pm ]
jakie są fabryczne przełożenia w 954 chodzi mi o zębatki ile zębów mają przód i tył?


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości