Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 18:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dynojety i sportowy filtr czy warto?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Dynojety i sportowy filtr czy warto?

Post » 11 lipca 2009, 23:45

Mój fajer ma przeletowy tłumik carbon, miał filtr k&n, gdy byłem na regulacji i synchro gaźników wywalili ten filtr bo moto miał mniej koni i dzióry w przyspieszeni na hamowni. Mam pytanie czy jak założył bym dynojety i sportowy filtr doda mu to troche mocy i momentu? Mechanicy na kamiennej powiedzili że doda jedynie w wysokoch partiach obrotów od 7000rpm ale znacznie pogorszy dół. Czy to prawda? Ma ktoś z was taki zestaw? Ewentualnie jaki stage (poziom) dynojetów wybrać?

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 12 lipca 2009, 01:08

roznica jest zapewne w osiagach ale i w spalaniu ... o czym sie ja przekonałem :( :(
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 12 lipca 2009, 07:03

Ja mam taki zestaw, ale z seryjnym kominem.
Dół stracisz, jak założysz stage3 lub wyżej.
Mam u siebie jedyneczkę i pierwsza jazda po montażu to mega pozytywne wrażenia!!
U mnie poprawił się cały zakres i nawet czuje to wyraźnie moja pasażerka :D
Co chwile mnie trąca, jak moto na przyspieszeniu idzie w górę hihi:
Spalanie? Robię ostatnio więcej km poza miastem i wychodzi 5,8l/100km - wzrosło o jakieś 0,5l.
Wydaje mi się, że wynik mógłby być większy, gdybym non stop wykorzystywał to co mi daje moja RR :D

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 12 lipca 2009, 23:12

Banshee gdzie kupiłeś dynojety mnie bardziej interesował by stage 2. Na ścigacz.pl nie widziałem stage2.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 lipca 2009, 08:02

Ściągnąłem sobie z USA razem z innymi gratami, więc wyszły mnie równe 0 $ :P
Nie znajdziesz "stage 2", następne po 1 jest 3.

OT: Wirus wrzuć nam wykres z hamowni do drugiego tematu! :)

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 13 lipca 2009, 14:46

Wykres wrzyce wieczorem bo zostawiłem go w aucie w garażu.


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości