Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

xenony jaka barwa jest najlepsza i widoczna dla kierujacego?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

xenony jaka barwa jest najlepsza i widoczna dla kierujacego?

Post » 20 kwietnia 2008, 14:11

witam. chce kupic do swej CBR-ki 954 xenony. mam pewien dylemat co do barwy i ceny. prosze o jakies opinie osob ktore posiadaja w swych brykach xenony. :idea: :idea: :idea:
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 47
Rejestracja: 07 marca 2008, 14:44
Lokalizacja: Kraków/Kato
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2

Post » 20 kwietnia 2008, 16:09

cze!
dla mnie bomba :mrgreen: http://moto.allegro.pl/item347326147_xe ... 00_zl.html
takie wstawiłem do 954, 8000k są dla mnie za bardzo niebieskie.
pozdro4al!

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2008, 16:12

ja akurat u siebie w końcu nie zdecydowałem się założyć bo trochę w tym roku zjeżdżę europę, a nie widzi mi się problem z glinami za granicą,

ale prowadziliśmy ze znajomymi testy właśnie pod kątem jakie widać najlepiej dla innych i nam wyszło, że 4300 czyli jak najbardziej białe, 6000 nie wypadały jakoś bardzo wyraźnie gorzej

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2008, 21:40

4300 to fabryczna biała barwa, ja mam 6000 i święca z lekką niebieskawą poświatą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 01 grudnia 2008, 23:23

ja tez mam 6000 i swieca dobrze. 8000 mi nie odpowiadala, bo chwile tez mialem takie zalozone. Zdecydowanie gorzej jest przy 8000 w nocy na mokrym asfalcie

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 grudnia 2008, 17:02

ja mam 6000 i jest dobrz nie za biale,nie za niebiskie nawet na jakiej fotce widac jak swieca(galeria sc 33) :mrgreen:

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 lipca 2008, 22:40
Lokalizacja: zagłębie
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 02 grudnia 2008, 21:11

powyżej 6000K efektywność przechodzi w efektowność adekwatnie do wyższej temperatury żarnika, zależy co chcesz osiągnąć.

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

Post » 02 grudnia 2008, 23:03

witam ja posiadam barwe 8000 i jestem bardzo zadowolony. nie ma duzej dla mnie roznicy miedzy 6000 a 8000 a niebieskie swiatlo bardziej mi sie podoba i jest bardziej efektowne niz biale. polecam 8000. a co do przetwornicy to mialem ostatnio maly problem bo umylem motocykl i zle bylo zaizolowane przwody do zarnika i bylo zwarcie. o malo co a bym palca stracil tak mnie kopnelo....a sa ogonalne wtyczki i nie wiem czemu to sie stalo. teraz wtyczki usunolem zalutowalem kable i zaizolowalem zlaczenie i wszystko gra....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 stycznia 2009, 01:11

Krótkie porównanie halogen vs xenon 8000K

http://pl.youtube.com/watch?v=trmfw7x4Qy8

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 lipca 2009, 01:35

Ja latam na 6000k i jestem bardzo zadowolony. Przetwornice ukryłem w lewej kieszeni dolotu i w ogóle jej ani żadnych kabli nie widać. Sprzedawca (xenonowe.pl) nie polecał 8000k do zastosowania w lampie innej niż soczewkowa, i że będzie się beznadziejnie prezentować w kloszu. Szkoda, że nie można kupić czegoś o podobnej barwie do długich, chyba że te barwione halogeny. W każdym razie polecam jak najbardziej, prezentują się i działają znakomicie. Zdychające żółte światło halogena przy tym wymięka.
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 lipca 2009, 19:59

hmm chce zalozyc xenona w moim erlanie mam 2 lampy 2 zarowki czyli swiatla krotkie i swiatla dlugie sa razem. I jaki kupic zestaw czy np jeden xenon i wywalic zarowke z prawej strony i wstawic xenon a na lewej lampie miec swiatlo dlugie na prawej xenon, czy kupic zestaw do auta i miec 2 xenony ale wtedy nie bede miał długich jo? A czy moze kupic bixenon ale podobno do motocykli nie ma nie sprawdzaja sie itd, jak proonujecie? zarowke mam h4
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 31 lipca 2009, 08:09

ja erona nie mialem hihi: ale w sc 33 kupilem xenon H4 z halogenem. Czyli do zarnika był przytwierdzony halogen. Jak bedziesz mial xenon to dlugie nie beda potrzebne :) a w razie przeglady czy policji to masz jakies tam swiatla drogowe ktore notabene swieca gorzej niz xenon jakies 5 razy hihi: Zakładaj na obie lampy :jupi:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości