Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak dużo zależy od opony

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Jak dużo zależy od opony

Post » 21 lipca 2009, 22:15

Koledzy, dzisiaj zmieniłem gume na dwumiesięcznego dunlopa (idealna), niestety kołkowana. W oryginalnym rozmiarze takim jak fajer powinien mieć czyli 180/55/17 wcześniej miałem średnio zużytą pirelli 170/60/17. Moto ma wyczuwalnie lepsze przyspieszenie, lepiej się prowadzi, duuuużo lepiej idzie na koło z gazu, jednak gorzej przechodzi z zakrętów prawo w lewo lub lewo w prawo. Nie spodziewałem się że aż tak dużo zależy od opony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 21 lipca 2009, 22:32

siemasz....z innej beczki..kto tam i na czym sie CENZURA na moto w Barcinie ostatnio? :/

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 21 lipca 2009, 22:51

Nie rozumiem???

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 21 lipca 2009, 23:00

Ja powiem tak: wcześniej miałem Kawasaki GPZ500S i tam była z tyłu 130stka. Moto elegancko wpadało w zakręty w porównaniu do CBR900. Rozumiem, że to 2 inne maszyny kompletnie, ale wagowo chyba te motocykle wychodziły podobnie. CBR900 jest za to znowu kupę stabilniejsza jak się dziduje po prostej. Moto leci jak po sznurku... Ale chyba jednak rozmiar oponki ma tutaj duże znaczenie. CBR900 w porównaniu do tej kawy o wiele ciężej złożyć. Trzeba użyć zdecydowanie więcej siły żeby złożyć moto. O wiele łatwiej mi się manewrowało GPZtką.
Ostatnio zmieniony 22 lipca 2009, 20:19 przez lonewolf, łącznie zmieniany 1 raz
Lonewolf

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 22 lipca 2009, 10:23

180/55/17 to idealny wymiar na składanie w zakręty i lepiej już nie będzie. Jak masz problem z winklami to kłania się szlifowanie techniki.
Dla przykładu parę winkli Hondą GoldWing o wadze czołgu :ooo:
http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 23 lipca 2009, 07:47

Dobry jest...... przejscia z lewego w prawy w takim tepie??? Daje rade :)


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości