Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czy oglądał ktos to cudo może???

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 70
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:20
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2007

Czy oglądał ktos to cudo może???

Post » 25 lipca 2009, 18:41

Witam ponownie,
chciałem Was zapytac o opinie na temat motocykla z Allegro. To uszkodzony FAJER. Na pierwszy rzut oka wydaję że można go bezproblemowo reanimowac. Jak sądzicie czy układ jezdny, lagi będa w porządku. Popracowałbym troszke przy nim i może jeszcze w tym sezonie nakręciłbym jeszcze pare kilometrów. Proszę o opinie. Chyba że ktoś z Was mieszka gdzies w tej okolicy i byłby uprzejmy go wstępnie obejrezć zanim wybiore sie z KRAKOWA. Dzięki i pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/item688459651_ho ... v_vat.html

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 lutego 2009, 20:16
Lokalizacja: Cork Rabk
Motocykl: fireblade 1000rr
Rok produkcji: 2005

Post » 26 lipca 2009, 13:27

1niewiem jak ty ale dla mnie to szrot i w cywilizowanych krajach trafia wlasnie na zlom, 2 sprawa to chyba niewiesz ile kosztuja czesci te ktore przy dzwonach sie rozpadaja niewiem jak mozna napisac ze owiewki spokojnie do naprawy jak polowy czachy brakuje, 3 sprawa to za taka kase + koszty naprawy ktore nie beda tanie, kupisz super fure bez dzwona moze rok lub dwa starszy ale jesli cenisz zdrowie i zycie to sobie odpusc, jednak wybor nalezy do
ciebie
Marcin

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 26 lipca 2009, 16:52

sprzedający zapomniał dodać że prawdopodobnie przedni stelaż jest pogięty, teraz tego nie widać ale jak kupisz nowe plastiki to się pewnie nie zejdą. za 20k warto by było to kupić a jak masz wydać 27k to sobie kup o rok starszy i nic nie będziesz musiał przy nim robić. zresztą mi osobiście model 2006 bardziej się podoba.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 26 lipca 2009, 20:42

talarek55 pisze:1niewiem jak ty ale dla mnie to szrot i w cywilizowanych krajach trafia wlasnie na zlom


Nie wiem w jakim kraju wyslaliby ten sprzet na zlom...
Ogolnie bol z nowymi modelami jest taki ze czeci takie jak owiewki zajebiscie ciezko dostac, dlatego ceny beda kosmiczne. A owe motocykle wystawione na sprzedaz po pozornie kuszacej cenie, bo czasem lepiej sie pozbyc niz regenerwoac.Niemniej nie zaszkodzi przejzec e-bay'a ze Stanow, bo wszytsko w tym przypadku zalezy od ceny czesci. Zakladajac oczywiscie, ze nic innego nie bedzie uszkodzone. Warto tez sie dowiedziec, czy czasza to tylko czasza, czy jest nierozlaczna z owiewka przenia:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 26 lipca 2009, 23:37

Witam!!
Wszystko jest kwestią umiejętności i kasy ..... Jeśli potrafisz to wyszykować sam to dołożysz ok. 10. tyś i będzie lalunia .. Jeśli nie potrafisz tego zrobić sobie sam to nawet o tym nie myśl !!!!!!!! Wtopisz w ciul kasy a paproki i tak zrobią z tego MASAKRĘ !!!
Motocykl nie był mocno bity .... postawiony na przednia gumę poleciał na czachę i lampę i na prawą stronę łamiąc plastiki ..... nie jest to dzwon krzywiący ramę czy niszczący mocowanie łożysk główki .. no ale wierz mi na słowo bo mam duże doświadczenie :-) .. jak nie potrafisz sam i nie masz na to spokojnie ok. 10 tyś zł to nie pakuj się :) ..

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 27 lipca 2009, 00:12

wtf. a co ty k. wróżka jesteś że wiesz jak doszło do takiego uszkodzenia :ooo: ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 27 lipca 2009, 06:52

Piotrek pisze:Warto tez sie dowiedziec, czy czasza to tylko czasza, czy jest nierozlaczna z owiewka przenia:)


Obrazek

Tam na zdjęciu z allegro dodatkowo widać roz***ny dolot powietrza do airboxa, on jest skręcany z owiewką.

 
Posty: 70
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:20
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2007

Post » 27 lipca 2009, 10:51

Witam, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wiecie co, jak mam dołożyc do tego jeszcze dychę to chyba nie za bardzo to się opłaca. Za niecałe 40k moge juz kupić nową sztukę ze stanów bez żadnych kombinacji. Z drugiej strony na allegro znalazłem paru gości, którzy sprzedają prawie całe zestawy do tego modelu.... w kolorze. Popytam jeszcze i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam

Oczywiście jeśli macie jeszcze jakieś sugestie i podpowiedzi....czekam

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 lipca 2009, 12:11

szrot, dzwon ??? co jeszcze ;] Jakby kolega excat chciał kupić nówkę z salonu to by takiego tematu nie zakładał :P a co do moto - owszem cena trochę powala z nóg biorąc pod uwagę ceny nowych części oraz deficyt używek ... ale zawsze można naprawić po kosztach samemu to pospawać to pokleić dociągnąć i... się cieszyć z posiadania nowego fajera :D wiadomo, że zawsze się znajdą malkontenci którzy będą wytykali spawane plastiki ale jak właścicielowi nie przeszkadzają więc WTF ? w czym problem ? a głodnych kawałków o życiu i zdrowiu nie będę komentował :P

ps. moja opinia się tyczy powyższej oferty i zakładam, że moto ma prostą ramę i zawiecho co oczywiście należy podczas zakupu zweryfikować (np laserowym pomiarem w serwisie)

Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 18:28
Lokalizacja: Tarnów /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Rok produkcji: 97

Post » 27 lipca 2009, 16:10

Jak dla mnie to gołym okiem widac ze lagi są podgiete i sprzedawca zapomnial dopisac ze łąncuch jest z limitowanej seri "ROST" :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 28 lipca 2009, 21:59

motobandyta pisze:wtf. a co ty k. wróżka jesteś że wiesz jak doszło do takiego uszkodzenia :ooo: ??

Witam!!
Nie jestem...... ale już tyle tego widziałem .... po dzwonach to moto inaczej wygląda ......

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 28 lipca 2009, 22:20

Moze nie jestem tak doswiadczony jak Kolega AS ze potrafie ze zdjec powiedziec historie moto ale wypowiem sie w temacie bo pare moto po glebie robilem.
Te uszkodzenia sa delikatne i spokojnie zamkniesz sie w naprawie duzo ponizej 10 tys. Wszystko wprawdzie zalezy czy bedziesz robil to sam czy oddawal do serwisu czy bedziesz kleil i spawal niektore rzeczy czy wymienial na nowe i czy juz kiedys to robiles.
Ze zdjec nie ocenisz czy lagi sa krzywe czy nie ale jesli juz by mialo byc to polki i to bardzo nieznanicze, w nowych moto przednia zawiecha jest tak konstruowana zeby przy glenie to wlasnie polki sie giely a nie zawiecha.
Jezeli bedziesz mial jakis papier na potwierdzenia tego ze rama i zawiecha jest prosta a silnik pracuje jak nalezy to bierz i sie nie zastanawiaj bo zrobisz pare CENZURA i mozesz smigac do konca sezonu nawet bez owiewek a przez zime szukac tanich czesci i powolij skladac na igielke.
I nie sluchaj niektorych ze to szrot i nadaje sie tylko na zlom bo jak ktos na wymiane oleju jezdzi do serwisu to po zlamaniu kierunkowskazu odda moto na zlom...

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości