Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

remont silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 20
Rejestracja: 27 września 2009, 19:05
Lokalizacja: Drawsko P
Motocykl: kawasaki zx12r
Rok produkcji: 2000

remont silnika

Post » 21 października 2009, 20:28

Witam
Kpiłem niedawno cbr w dobrej cenie w niemczech, niestety msze wykonac remont
- najperw wymieniłem szczelniacze wszystkie reglacje itp
Teraz rozwarzam wymiane pierscieni bo dalej kopci na niebiesko w serwisie 900zł komplet
Macie namiary na kogos co dorabia dobrze i z gwarancja
Pozdrawiam

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 października 2009, 20:44

nie lepiej drugi piec kupic zrobisz remont i ile na nim polatasz........

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 października 2009, 22:33

dorób sobie jeden mocny pierścień okalający mózg lub to co po nim pozostało...najlepiej z bukszy tak jak do kamaza
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 21 października 2009, 23:15

z gwarancja :ooo: mozesz sobie tylko pomazyc ze ci ktos da gwarancje chyba tylko rozruchowa

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 21 października 2009, 23:25

niestety kolego, dałes sobie wcisnąć minę z przegrzanym (zapewne) silnikiem i dlatego kopci. Jeżeli koniecznie chcesz robić remont silnika czyli wymianę pierścieni to koniecznie na oryginalnych częściach bo nic innego nie da rady i zrobi jeszcze większy bałagan w silniku. Niestety taka zabawa jest w tym wypadku nieopłacalna i dlatego polecam, tak jak koledzy wyżej, kupić drugi piec (z tym że przed kupnem sprawdzić jak pali i dopiero sobie wykręcić z ramy). szkoda że od razu nie napisałeś na forum że masz problem to byś zaoszczędził na uszczelniaczach i uszczelkach.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Re: remont silnika

Post » 22 października 2009, 01:24

szef2416 pisze:Witam
Kpiłem niedawno cbr w dobrej cenie ...


Ktora to juz taka CBR okazyjna na tym forum... :<
Niestety, pierscienie to mozna w MZ etz wymieniac, w Hondzie wymieniasz slinik.

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2009, 19:13

najlepsze rozwiązanie to kupic blok silnika wraz z tłokami co były w nim a jak masz dobry wał z panewkami to jest idealne rozwiązanie .... nie marnój kasy na nowe pierscienie bo to moze nic nie dac.... pozdro

 
Posty: 20
Rejestracja: 27 września 2009, 19:05
Lokalizacja: Drawsko P
Motocykl: kawasaki zx12r
Rok produkcji: 2000

Post » 22 października 2009, 19:23

Pojezdziłem dzisiaj z 50 kmi przestałA KOPCIC tylko po przetrzymaniu na gazie daje ciemno czarnym lekko niebieskim dymkiem kwestia wyreglowania dawki zobaczymy jeszcze polatam a co do kupna pieca to scigacz z 97 r z dobrym silnikiem to zadkosc ewentualnie wymiana z nowszego sc 44 ale to dalsze plany

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 22 października 2009, 20:08

obawiam sie że masz większe plany niż ambicje silnik z sc44 nie podejdzie do twojej rakiety :ups:

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2009, 20:34

3 lata temu znalazłem bez problemu piec do VFR 750 z 1990 roku w super stanie, wystarczy poszukać. jeśli nie przestanie dymić na niebiesko (bo na czarno może jeśli mu ostro odkręcisz manetke albo jest źle wyregulowany - nie spala całkowicie mieszanki) to radzę wymienić cały silnik. SC33 jest pełno

 
Posty: 20
Rejestracja: 27 września 2009, 19:05
Lokalizacja: Drawsko P
Motocykl: kawasaki zx12r
Rok produkcji: 2000

Post » 23 października 2009, 12:51

Szukałem i po 3000zł sa ale tyle remont mi wyjdzie Remontowal ktos bo gosciu hce 800zł za wymiane plus 900 za pierscienie a patrzyłem na allegro zz silnikami moze ktos ma inne strony

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2009, 13:09

http://www.allegro.pl/item777861903_hon ... zesci.html

Ja bym się wstrzymał z remontem i poczekał,w zimę i tak nie jeździsz a może trafisz coś taniego.Taki remont silnika (sama wymiana pierścieni) na długo Ci nie starczy wierz mi :/

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości