Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2009, 06:02

Ja latam na oryginałach. Może piękne nie są ale bardzo praktyczne - duże i doskonale widoczne. Jak CENZURA między puszkami szybko to chcę by każdy dostrzegł mój kierunek bo to znak na wagę życia. 3/4 tych kierunków z allegro świeci z intensywnością podświetlenia mojego zegarka na rękę. A te nieostające praktycznie od owiewek to jakaś makabra. Pieniądze wolę wydawać na paliwo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 28 listopada 2009, 10:34

ja mam takie teraz w r1 i są zajebiste zwykłe czarne i nie drogie nie ma problemu świecą po woli bez przeróbek. http://moto.allegro.pl/item818864620_tu ... k_hit.html
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2009, 11:12

Przy tych kierunkach nie trzeba nic przerabiać bo to są kierunki na żarówki 21 W tyle, że małe i świecą bardzo słabo ledwo je widać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 28 listopada 2009, 11:54

ja mam takie same tyle że z pomarańczowym kloszem i jestem zadowolony, a świecą lepiej od diodowych bo światło jest rozpraszane a nie jak w diodzie pod ograniczonym kątem
ktoś tam jeszcze prosił o zdjęcia, no więc tak się prezentują...
Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 listopada 2009, 12:01 przez Bartek_929, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2009, 11:56

No dobra w słońcu też świecą tak wyraźnie ??

Ja miałem takie założone, mają te same żarówki no i świeciły pięknie jak było ciemno a w słońcu to można było je o kant dupy CENZURA....
Załączniki
DSCF4114.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 28 listopada 2009, 12:03

zaraz idę do garażu to zrobię zdjęcie :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2009, 12:11

hehe ja tez zaraz lecę na garaż :D

 
Posty: 44
Rejestracja: 27 października 2009, 20:16
Lokalizacja: Podkarpac
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 03 grudnia 2009, 15:18

A tam nie trzeba zadnych zaslepek gumowych zeby to jakos wygladalo ??? Czy macie tylko kierunek zalozony i juz ???

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 kwietnia 2010, 01:27

Chciałem się podzielić.
Trochę mi się nudziło i wyrzuciłem paskudne kierunki z dupeczki.
Wstawiłem linijkę ledową. Jest po 10 Led na stronę i daje radę.
Inwestycja jest poważna bo chyba zamknąłem się w 10 czy 15 złotych za całość.
Dupeczka jest dużo zgrabniejsza teraz.
Obrazek
Świeci to tak:
Obrazek
A dokładnie z bliska wygląda to tak:
Obrazek
Jak by ktoś chciał samodzielnie zrobić to polecam.

Czasowo to zabiera około pół godzinki zrobienie + montaż.
Diody użyte to żółte, super jasne 5mm Led 7000 mcd - 20 sztuk.
2 oporniki 55Ohm 5W
trochę kabla, termo kleju, lutownica, cyna i ręce.

1.Ja diody wkładałem do klocka Lego technic aby łatwiej się lutowało i żeby zachować rónoległość i równe odstępy pomiędzy diorami.
Obrazek
2.Diody łączymy równolegle po 10. Należy dobrze polutować bo na lucie to będzie się trzymać.
3.Teraz dolutować musimy kabelek do minusa i do plusa każdej tak uzyskanej 10 Ledów.
4.Układamy prawy i lewy w jednej osi można dla pomocy do czegoś je przylepić(kawałek plastiku) i termo klejem zalewamy tak aby szczelnie zakryć metalowe elementy, a czubki diód i kable wystawały.
5.Przylepiamy oczywiście termo klejem pod lampą. Proponuje też przykleić coś lub zamalować przeźroczysty kawałek lampy od spodu - oświetlenie tablicy :diabel2:
6.Kable przerzucamy do środka , jeden np "+" od każdej strony, przecinamy i wlutowujemy opornik (szeregowo) w to miejsce.
7.Kabelki lutujemy tam gdzie były wcześniej podłączone stare kierunki. Uwaga na polaryzację! - istotny jest "+" / "-"

Miga szybciej niż oryginalnie ale można wlutować równolegle 10Ohm rezystor i będzie ok ( jeszcze nie testowałem). Ale po co? Kierunek jest widoczny jak działa a niewidoczny jak wyłączony. Wygląd zależy od jakości wykonania zwłaszcza rzeźby w gównie - zalewanie termo-glutem. Takie kierunki żreją mniej prądu niż normalne. Diody się nie palą (ok. 100 lat żywotności).
Poza tym jest na sztukę - kierunki używam od święta tylko :-)

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 04 kwietnia 2010, 06:00

I ja wrzuce swoje 5gr
http://led.linear1.org/led.wiz
:D

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości