Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wydech pod zadupkiem i nowy zadupek

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 29 października 2009, 18:31
Lokalizacja: Wieprz/An
Motocykl: Honda FireBlade 900 sc28
Rok produkcji: 1995

Wydech pod zadupkiem i nowy zadupek

Post » 31 grudnia 2009, 20:13

Witam czyj to motocykl :)? co sest na poniższym linku. Interesuje mnie ten wydech pod zadupkiem, i taki zadupek, z czego zaadaptowany itd. zajebiscie to wyglada ;) prosze o info\\


http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... za=&album=

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 31 grudnia 2009, 21:10

zadupek to jest napewno z cbr 1000 rr a wydech juz niewiem ale mozliwe ze tesz ale napewno po niezłych przeróbkach hehe : :P :P :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 31 grudnia 2009, 22:38

Wydech wydaje mi się, że jest przeróbką jakiegoś tuningowego zestawu od Ducati 748/996, ale jaka to firma nie wiem. Oczywiście mogę się mylić ale końcówki bardzo podobnie wyglądają jak w tych modelach. Zadupek to 1000RR. Mi też podoba się koncepcja i wykonanie. Ten sam użytkownik , który wstawił foty tej cbr ma też w galerii inną sc28 z silnikiem XXa - respekt za projekty i realizację. Jak jesteś bardzo zainteresowany to napisz sobie PW najlepiej Ci on odpowie bo tylko on wie na pewno z czego to zdłubał! PZDR

 
Posty: 16
Rejestracja: 29 października 2009, 18:31
Lokalizacja: Wieprz/An
Motocykl: Honda FireBlade 900 sc28
Rok produkcji: 1995

Post » 01 stycznia 2010, 14:23

dzieki panowie za info. Napisał bym PW tylko ze nie ma tam napisane jaki to użytkownik z forum. Ale może napisze w tym poście bo koncepcja jest naprawde swietna

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 01 stycznia 2010, 15:37

Jest napisane kolego - SPSX - poszukaj sobie gościa i napisz pw. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 15:38

Witam
Rzeczywiscie zadupek jest 1000RR a wydechy akcesoryjne GPR z Ducati 748. Siedzenie przód oryginał. tył wlasniej produkcji z podstawą wykonaną z żywicy. Lampe tył zaadoptowałem z przedniego postoju z ZX12R i wstawiłem diody (mozna napisac ze zlepek, ale w 2005r jak przerabiałem ten zadupek dostęp był ograniczony praktycznie do minimum jesli chodzi o czesci do 1000rr). Tylną czesc kolektora wykonałem z rur nierdzewnych a oryginalny kolektor skrociłem i wstawiłem kolanko. Uchwyt pod rejestracje własnej produkcji. Przednia czesc stelaza pozostała bez zmian. Tylna czesc wykonana całkowicie od podstaw. Moze uda mi sie znalezc fotki stelaza to dodam na forum.
Jesli macie pytania to piszcie.
Pozdrawiam

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 17:23

Kolego a czym zdzierałes ten bezbarwny lakier z ramy do polerki?bo używałem różnych środków ale nic go nie rusza i dre ręcznie papierem:/

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 17:35

Recznie grubym papierem. Mozna tez delikatnie wyszkiełkowac i zacząc od papieru o granulacji 100.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 17:38

Grubym tzn jakim?i na sucho czy na wodzie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 17:48

Jak dobrze pamietam to był to papier o granulacji 60.
Wodny zaczyna sie od 240. Najpierw na sucho.
Ale zastanów sie nad delikatnym wyszkiełkowaniem. Prace idą wtedy duzo szybciej.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 18:32

juz połowe roboty mam za soba ale sscierałem 180,spróbuje teraz 60 tak jak piszesz,może bedzie szło szybciej.Dzięki za podpowiedz.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 13 stycznia 2010, 21:14

znalazlem w belgii ogloszenie z pewna sc28 z wydechem pod siedzeniem (chocia chyba projekt SPSX wyglada nowoczesniej)
http://www.kapaza.be/Motos/Honda/234996 ... blade.html

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości