heeeh no tak "najlepi" skrytykowac chłopaka

chciał sie poprostu dowiedziec co jest grane nie kazdy jest mechanikiem

pozatym to jest częsta przypadlosc jak ktos tam wczesniej pisal 929 954 szlif bez crashpada na lewo konczy sie ulamanym dekielkiem i bardzo czesto wyrwaniem kawałka bloku. W mojej 929 to samo jest - no tylko że pospawane

Poprostu spusc olej odkrec sobie ten dekielek i daj moto do spawacza zeby Ci to TIGiem machnął. aczkolwiek moj ojciec spawa dobrze migomatem aluminium !! spawał takie cos koledze w f2 i bez problemowo trzyma olej

.
Jak mowisz ze silnik dobrze chodzi to wygląd moim zdaniem kwestia gustu. Przed ta całą rozbiórka podepnij voltomierz do akumulatora odpal maszyne i niech Twoim oczom wyswietli sie wynik pod 14 V

bo wiesz takie cos co Ty amsz czesto jest powiązane z uszkodzeniem alternatora potem - brak ładowania. Wiec jak juz rozbeirasz to pierw sprawdź czy jest ok;)
pozdrawiam