Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC28 ile oleju do lag?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 października 2008, 21:08
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

SC28 ile oleju do lag?

Post » 12 lutego 2010, 20:32

nie ma serwisowki do SC28, w SC33 jest inna ilośc oleju w lagach 96-97 i 98-99 , wiec nie moge sie podpierac ta serwisowka. Czy ktos ma pewne dane co do ilosci oleju w lagach w modelu SC28??

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2010, 21:15

napewno sa to inne lagi niz SC33??

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 13 lutego 2010, 01:47

W zależności od rocznika powinno być:
'92-'93 509cc - lub 110mm od gornej krawedzi przy maks dobiciu i bez sprezyny
'94-'95 564 112
'96-'97 561 114
'98-'99 540 114

a co do istnienia serwisowki sc28 ...
http://allegro.pl/item891344280_honda_c ... aynes.html

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 października 2008, 21:08
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 13 lutego 2010, 20:32

O faken, mam znowu zgryz, moj fajer to street i ma elementy i SC28 i SC33 i 929 :), ale lagi sa na pewno od SC28 (szklanki sa brazowe)ale ktory rok to nie moglbym powiedziec , jest jakas opcja aby poznac po ksztalcie rok?

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2010, 22:12

a jaki jest rostaw lag na półce, byl podobny temat trzeba poszukac

[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 9:29 pm ]
sprostowanie,
zlym tropem poszlem myslalem ze niewiesz z ajkiego modelu jest przednie zawieszenie,
no ale jak piszesz ze szklanki sa brazowe (zlote golenie)to juz wiadomo ze sc28

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 października 2008, 21:08
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 14 lutego 2010, 22:13

ponawiam moje pytanie bo byc moze bylo nieczytelne:
czy ktos mooze wie jak rozpoznac lagi od SC28 czy sa z rocznika 92-93 czy tez 94-95, jezeli jest tak spora roznica w ilości wlewanego oleju to musza sie czyms róznić?

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 14 lutego 2010, 22:56

Sprawdź mocowanie tarcz hamulcowych , w roczniku 92-93 był rozstaw śrub mocujących do piasty 6x40mm, a w 94-97 >> 6x37mm. Bedzie ryzyko że koło ktos wrzucił od innego rocznika, ale to później można zweryfikować.

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 października 2008, 21:08
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 16 lutego 2010, 10:05

dzieki toper, tak naprawde to trudno bylomi okreslic te srednice, tak wg suwmiarki to odleglosc miedzy srubami w osi byla 38,2mm wiec jakby posrodku :) , blizej co prawda tym 37mm, ale zrobilem tak, opuscilem lagi w dol (jak juz byly zamocowane w motorze, wyciagnalem sprezyny z rur a te sztyce (ten tlok , ktory chodzi wewnatrz tez opuscilem na sam dol) i nalalem po 500ml, okazalo sie ze w prawej ladze musialem dolac jeszce to 9ml a w lewej bylo nawet za duzo o jakies 40ml czyli musialem calej pozostalosci starego oleju nie wylac z tej lago, chociaz to dziwne bo przepompowalem je i cala noc staly pod katem 45 st, i wszystko powinno zlac sie (na nastepny raz wszystko rozbieram na elementy i myje rowniez wewnatrz w benzynie ekstrakcyjnej aby miec pewnosc ze nie ma zadnych pozostalosci po starym oleju, bo jak zalalem i przepompowywalem to wlasnie ten nowy olej zabarwial mi sie tym starym) > niestety nie chce mi sie juz ponownie rozbierac wszystkiego od nowa, zrobie to nastepnym razem tak jak napisalem). W kazdym badz razie po kilkunastokrotnym przepompowywaniu ustawile rowny poziom dla obydwu lag: do prawej lagi dolalem oleju (9ml) tak aby bylo 110mm od krawedzi a z lewej musialem ujac ze 40ml) aby tez byl poziom 110 przed gorna krawedzia. (oczywiscie z lagami dobitymi w dol bez sprezyn ale w bitym tloczyskiem wewnetrznym rowniez do dolu (gdyby to mialobyc zrobione inaczej to poprawcie mnie)
teraz w obydwu jest taki sam poziom.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 16 lutego 2010, 16:21

toper-utl pisze:a co do istnienia serwisowki sc28 ...
http://allegro.pl/item891344280_honda_c ... aynes.html


Albo dzięki mnie hihi: W dziale download u nas na forum, albo w temacie "serwisówka do SC28"
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości