Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

tylna zawiecha i świece

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 11:32
Lokalizacja: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Rok produkcji: 2000

tylna zawiecha i świece

Post » 22 kwietnia 2008, 14:53

JOŁ! mam dwa pytanka, pierwsze: nie wiem co jest, czy to wina lozysk...? czy moze zlego ustawienia tylnego zaiweszenia mianowicie jak przejezdzam po jakiejs dziurze co sie juz nie da ominac :) to tak mi wali w kolo, jakby dziura nie wiem jaka CENZURA....ta była, nie znam sie nie stety na ustawieniach...cos tam kombinowalem ,ale nie wiem jak ma to byc najlepiej na nasze drogi, dodam tylko ze dupe mam podniesioną chyba na maxa (prawie) za to co do reszty to nie wiem jak ma byc ...

drugie pytanie, to kupielm motor z 2 lata temu, i zauwazylem ze do 4 tysiecy obrotow silnik przy odkreceniu manety nie wkreca sie tak plynnie jak powyzej . I albo poprostu juz sie najezdzilem i teraz wydaje mi sie ze jest slabszy, albo moze Swiece trzeba by wymienic? (albo na 1000ca sie przesiasc :) ) POZDRO
SPEED IS ALL I NEED

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 22 kwietnia 2008, 16:00

witam
co do zawieszenia to ci nie pomoge bo to raczej trzeba z bliska zobaczyc dotknac itp.
natomiast co do swiec to maja one swoja zywotnocs i co jakis czas trzeba jewymieniac, podobnie co jakis czas trzeba robic synchronizacje gaznikow. ja jak na gaznikach robilem okolo 10-12 kkm na sezon wiec przed kazdym sezonem oddawlem sprzet do warsztatu gdzie moj zaufany mechanik robil wszystko co trzeba. tobie tez bym radzil zaprowadzic moto na taki przeglad bo jak znam zycie i kilku ludzi ktorzy na wszystkim chca oszczedzic i jak sami mowia "troche sie znaja" :P samodzielne ustawienia rzadko przynosza porzadany efekt. pozatym pozostaje kwestia odpowiedniego sprzetu i wierz mi ze nikt ci nie pozyczy dobrej klasy wakuometru.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 11:32
Lokalizacja: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 kwietnia 2008, 17:42

motobandyta pisze:witam
co do zawieszenia to ci nie pomoge bo to raczej trzeba z bliska zobaczyc dotknac itp.
natomiast co do swiec to maja one swoja zywotnocs i co jakis czas trzeba jewymieniac, podobnie co jakis czas trzeba robic synchronizacje gaznikow. ja jak na gaznikach robilem okolo 10-12 kkm na sezon wiec przed kazdym sezonem oddawlem sprzet do warsztatu gdzie moj zaufany mechanik robil wszystko co trzeba. tobie tez bym radzil zaprowadzic moto na taki przeglad bo jak znam zycie i kilku ludzi ktorzy na wszystkim chca oszczedzic i jak sami mowia "troche sie znaja" :P samodzielne ustawienia rzadko przynosza porzadany efekt. pozatym pozostaje kwestia odpowiedniego sprzetu i wierz mi ze nikt ci nie pozyczy dobrej klasy wakuometru.
pozdrawiam


miesiac temu ustawiali mi gazniki, czyscili, i luzy zaworowe, o swiecach nie wspominalem, wiec moze to swiece, czy one sie zuzywaja? czy poprostu albo dzialaja albo nie, bo moze juz nie daja takiej iskry ktora na wolnych obrotach bylaby odpowiednia...? nie wiem ,moze jestem w bledzie, to takie moje snucia... zanim kupie komplet swiec,wole popytac-wiadomo :) PZDR
SPEED IS ALL I NEED

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 22 kwietnia 2008, 17:50

swiece sie po prostu zuzywaja maja swoj czas zycia a potem po prostu iskra jest slabsza. ale to raczej nie WSK zeby nagle padla swieca i nic nie dawla pozatym moze masz akumulator do wymiany albo problemy z ladowaniem jak na wolnych obrotach kiepsko chodzi. moja rada jest taka jak masz akumulator starszy niz 4-5 lat to wymien na nowy, sprawdz jakie masz ladowanie a jesli zrobiles na swiecach powyzej 20kkm lub nie wiesz ile maja najechane to wymieniaj bez zastanowienia tylko musza byc odpowiednie do modelu motocykla (serwisowka)
pozdrawiam.


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości