Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zaparowane lampy w motocyklu! co to oznacza?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Zaparowane lampy w motocyklu! co to oznacza?

Post » 25 lutego 2010, 18:55

Witam wszystkich. Kupiłem motor na początku roku i zaobserwowałem dzisiaj po przejażdzce ze zaparowały mi lamy... Pytanie z dupy ale chciał bym wiedziec co to oznacza i czy da sie jakos temu zapobiegać itp. i czym to jest spowodowane. Pozdrawiam

//jak chcesz konkretnej odpowiedzi to pisz konkretne tematy, post o temacie "pytanie z dupy" ?? /Fabiq
Ostatnio zmieniony 06 marca 2010, 23:53 przez Siwy_ryry, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 19:53

A miales kropelki wody na kloszu? Bo od tego paruje np. po umyciu. Jesli nie bylo wody na kloszu a lampa zaparowala to masz gdzies nieszczelnosc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 25 lutego 2010, 20:03

No może to oznaczać tyle, że ktoś kiedyś rozklejał lampę i źle skleił, jest nieszczelność

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 20:26

Ja tez przyjmuje taka wersje ze moze przez t oze zimno jest + ciepło żarówek = para. Tylko ze chodzi o to tez ona mi nie paruje kompletnie cała tylko lekko w rogach (nic strasznego) ale jak by sie dało t obym to usunał. Czy wysuszyc to w jakis sposób i problemu nie bedzie czy jak ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 20:53

Ja tez przyjmuje taka wersje ze moze przez t oze zimno jest + ciepło żarówek = para.
jak jezdzilem przy -3 to nic mi nie parowalo/ tak jak mowie masz nieszczelny klosz. Jak nieduzo to zostaw to, przy rozklejaniu mozesz sobie popsuc lampe.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 25 lutego 2010, 21:29

To nic strasznego. Musisz miec troszke wody w srodku lampy i nie musi to byc spowodowane jej rozklejaniem. Moze przy wymianie zarowki cos sie dostalo albo ktos zle zalozyl gomowe oslony zarowek i tamtedy sie woda dostaje.
Najlepiej wyciag zarowki i zostaw w cieplym i suchym pomieszczeniu na pare dni. Mozesz tez przez otwor zarowki przedmuchac lampe powietrzem byle nie za duzym cisnieniem. Powinno pomuc. A jesli nie to zostaw w spokoju bo mozesz wiecej szkody niz pozytku narobic.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 25 lutego 2010, 21:37

Ja historię swoich lamp znam od początku i też zdarza mi się, że mam lekko w kąciku zaparowane,
myślę, że nie ma się czym przejmować, a jeśli tak bardzo to przeszkadza to zrobić jak kolega babyy82 radzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 25 lutego 2010, 21:43

Po wtorkowej jezdzie zauważyłem że mi też lekko w rogach zaczęła parować lampa, a w sezonie nigdy się nic takiego nie działo. Zostaw w spokoju, jeśli Cię bardzo denerwuje to musisz suszyc suszarka ;) tylko powoli co by klosz się nie przytopił ;)

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 21:54

Jak byś już musiał suszyć to nie po kloszu tylko wyciągnij żarówki i przez te otwory ciepłe powietrze wprowadzaj, a najlepiej wyciągnąć żarówki i zostawić w ciepłym pomieszczeniu- za dwie doby powinno być po problemie!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 22:05

Heh juz kocham to forum bo sa ludzie ktorzy doradzą. Zrobie tak... poczekam do wiosny/lata. Jak nie bedzie parowało... to dam spokoj sobie a jak bedzie to wyciągne zarowki i zostawie motorek na caly dzien na dworze na słoncu. Jak nie pomoze to w ruch pójdzie suszarka:P

 
Posty: 13
Rejestracja: 17 października 2009, 18:13
Lokalizacja: Żydowo
Pochwały: 1
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 23:25

najlepiej wziasc wyjac zerowke i suszyc suszarka gwarantuje ze po 5min masz po problemie na jakis czas oczywiscie bo ta para wynika napewno z nieszczelnosci lampy mam ten sam problem ze swoja 929 najgorzej jest po umyciu ale suszarka daje rade ;) pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 19 lutego 2009, 15:46
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2010, 08:54

jak umyjesz moto po jeździe z włączonymi światłami to zawsze może się trochę skroplić po wewnętrznej stronie z racji różnicy temperatur. Mi latem jakoś raz zaparowała lampa, po 3 dniach przeszło samo


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości