Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spawanko:P

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Spawanko:P

Post » 28 lutego 2010, 15:11

Mam pytanie czy takie cos idzie pospawać??? wczesniej było czyms poklejone i nie puszczało boryga ale ja juz to 3 raz kleje i jak sie silnik rozgrzeje dobrze to i tak puszcza :/ byłem u spawacza ktory rozgrzebał to bardziej i stwierdził ze nic z tego nie bedzie.nie wiem moze da sie cos z tym zrobic??
Obrazek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 lutego 2010, 15:44

na moje sie da u mnie w zakladzie spawamy rurki od klimatyzacji i sa szczelne ewentualnie poklej to agometem jak go gdziesz w ogole dostaniesz

 
Posty: 58
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 18:52
Lokalizacja: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 28 lutego 2010, 19:43

nie jestem fachowcem ale jak na moje oko to się da tylko trzeba to z głową zrobić, niech mnie kolega z postu wyżej poprawi jeśli się mylę ale spawa się to tigiem a więc nie łączy się aluminium ze stalą w tym spawaniu. więc trzeba wkręcić tam tą śrubę co powinna tam być ładnie obspawać a następnie delikatnie ją wykręcić i poprawić gwint i powinno być cacy widziałem już taka robote i jest ślicznie koleś zapłacił za takie coś około 150 zł. ale jak mówię mogę się mylić ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 lutego 2010, 20:22

jest jeden gość na radzymińskiej, spawają tam chłodnice i robią klimatyzacje,
a drugi to "PJP motocykle". Kotlet też jest w tym dobry, mi pospawali takie coś i oliwa nie cieknie
Załączniki
t_img_2355_kopia_974.jpg
t_img_2355_kopia_974.jpg (14.15 KiB) Przeglądany 5185 razy

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 lutego 2010, 23:24

tigiem dokladnie ale jak cos nalac wiecej spoiny wywiercic i nagwintowac

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 01 marca 2010, 09:58

dziekuje wszystkim za odpowiedz postaram sie to gdzies pospawac,moze metoda z śrubką sie sprawdzi :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 01 marca 2010, 10:41

Ty jesteś z okolic konstancina, w Twoich rejonach jest serwis MOTORAKOWSKI, może jeszcze do niego przejedź się z tym zdjęciem, zobaczysz co on Ci powie

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2010, 21:42

Kondore pisze:nie jestem fachowcem ale jak na moje oko to się da tylko trzeba to z głową zrobić, niech mnie kolega z postu wyżej poprawi jeśli się mylę ale spawa się to tigiem a więc nie łączy się aluminium ze stalą w tym spawaniu. więc trzeba wkręcić tam tą śrubę co powinna tam być ładnie obspawać a następnie delikatnie ją wykręcić i poprawić gwint i powinno być cacy widziałem już taka robote i jest ślicznie koleś zapłacił za takie coś około 150 zł. ale jak mówię mogę się mylić ;)

a moze troche inaczej , choc podobnie

moze znalezc(wykonac) tulejke z gwintem,wlozyc oryginalna srobe w otwor w deklu, wkrecic srube w tulejke i obspawac tulejke

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 02 marca 2010, 09:14

Ja bym to zaspawał w całości (zalał), a później wygładzasz krawędź uszczelniającą pokrywę, ustawiasz dekiel i nawiercasz otwór. Zdejmujesz i gwintujesz. Później już tylko wszystko skręcić do kupy i bangla!

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 02 marca 2010, 09:36

banshee pisze:Ja bym to zaspawał w całości (zalał), a później wygładzasz krawędź uszczelniającą pokrywę, ustawiasz dekiel i nawiercasz otwór. Zdejmujesz i gwintujesz. Później już tylko wszystko skręcić do kupy i bangla!


Dobre... Opcja z tulejką też oki
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości