Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

xenony jaka barwa jest najlepsza i widoczna dla kierujacego?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2010, 15:54

dzisiaj własnie założyłem xenonki do mojej 954 barwy 6000k. I małe pytanko, mianowicie na wyłączonym silniku jeśli mam włączone światło mijania i włącze drogowe xenon zaczyna migać i gaśnie. Jeśli odpale silnik i włącze obydwie lampy problemu niema. Co jest nie tak ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2010, 17:01

z tego co wiem to ksenon podczas startu wpieprza dużo prądu !!! (później jak już się rozjąśni to mniej od halogenów czyli około 35W) a jak Ty zapodajesz na wyłączonym silniku mu start 3 żarników ksenonowych to skąd on ma wziąć tyle prundu ? W ten sposób sobie załatwisz aku i taki będzie skutek Twoich eksperymentów ... Biorąc pod uwagę to że ksenony przy starcie są prądożerne oraz to że ksenony nie lubią częstego włączania/wyłączania wskazane jest włączać je po wcześniejszym uruchomieniu silnika. Z tych samych względów ksenony nie nadają się na lampy drogowe :P

I ostatecznie mam nadzieje że nie masz brytyjskiej lampy w swoim moto bo zestawienie anglik+ksenon jest wyjątkowo uciążliwe dla otoczenia :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 03 marca 2010, 18:24

A ma ktoś może więcej fotek jak prezentuje się 6000K H4 w SC33 98-99? :D Zastanawiam się cały czas nad zakupem, barwa już raczej pewna, 6000k, jednak waham się między xenon a bixenon, kolega wyżej napisał, że przy xenonach długie są raczej zbędne, więc już sam nie wiem :D Fajnie byłoby to na żywo obejrzeć :605:

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 03 marca 2010, 21:47

m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2010, 21:48

siema
jak już to 6000 - to barwa światła dziennego
8000 tys jest za niebieskie, to moja opinia
pozdro :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2010, 21:49

Michael No niewiem jak w moto ale w aucie to dlugie byly potrzebne przy ksenonie bo az takiego mocnego swiatla nie dawaly. Z innej beczki to w sc33 masz gladka szybe reflektora? Bo jesli nie to po co zakladac i oslepiac innych? Imho wyglada to wiesniacko i kojarzy mi sie z golfami spod dyskoteki. Juz lepiej zainwestowac w paliwo albo lepsze zarowki typu night vision czy cus...

 
Posty: 79
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:28
Lokalizacja: opole
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 11:12

WITAM

mam pytanie czy wy posiadacie w swoich moto całe układy xenonowe wraz z zarówkami, czy tylko same zarówki ????

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 04 marca 2010, 11:37

Kolego miazga, może i masz rację, ale myślę, że wezmę na próbę te 6000k i zobaczę jak to będzie wyglądało, jak nie przejdzie testu, to sprzedam :P Ale swoją drogą w aucie bym takiego zestawu w życiu nie założył, bo tam faktycznie wygląda to wieśniacko... Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam :)

Jeśli faktycznie je zakupię i zamontuję, to postaram się wrzucić na forum zdjęcia jak to wygląda oraz jak oświetla w SC33 i postaram się zrobić porównanie ze zwykłymi żarówkami halogenowymi :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 12:32

ja bym bral 4300 !! to jest kolor najbardziej zblizony do swiatla slonecznego.Juz 5tsy robi elkka roznice.Nie na darmo 4300 sa zakladane w calej gamie samochodow z grupy VAG.Ostatnio jechalem za volvo w ktorym byly zamontowane nie wiem..... 8000 chyba bo swiecily na niebiesko.Ja jadac na swoich orginalnych 4300 widzialem i oswietlalem znacznie wiekszy zakres drogi niz on.On mial bardzo niebiesko praktycznie przed soba ja jadac za nim oswietlalem cala reszte.Co do wiesniackiego wygladau uwazam ze wsyztsko juz powyzej 5tys zalatuje mi przekombinowanym pseudo xenonem.Zaloz 4300-5000 napewno nie pozalujesz i bedziesz dobrze widoczny.Mialem 5tys w yamaszce i naprawde dlugich wogole nie uzywalem.I widzialem co sie dzieje na drodze a zakaldajac mocniejsze tylko bedziesz niepotrzebnie oslepial innych.Pol biedy jesli to bedzie w dzien ale w nocy moge ci mignac 3 moimi h7 vision plus :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 13:42

Barwa swiatla tylko 4300! (jak juz musisz;P)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 04 marca 2010, 13:56

Przyłączam się do poprzedników i sam wchodzę w temat 4300K

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 04 marca 2010, 14:54

O kurde, a już 6000 zalicytowałem :/ właśnie nie chce żeby było za niebiesko bo tak jak kolega DOMEL napisał, również kojarzy mi się to z wieśniactwem, zwłaszcza w samochodzie, chciałbym jedynie żeby było idealnie biało, lecz widziałem 4300 i miały lekko żółtą poświatę i to mi się nie podobało, stąd też potem zdecydowałem się na 6000, bo ze zdjęć które oglądałem i filmików nie wyglądały tak źle, ale już 8000 to masakra... No ale skoro tak polecacie 4300 to jeszcze pogadam ze sprzedającym, może ma 4300 w ofercie, jak nie to trudno... Może nie będzie tak źle... :D

[ Dodano: Czw Mar 04, 2010 2:09 pm ]
http://www.youtube.com/watch?v=WGtWBxLG ... re=related

Może nie będzie tragedii, jak się rozświecą to już nie jest tak niebiesko tylko dość biało :D

[ Dodano: Czw Mar 04, 2010 2:17 pm ]
http://www.youtube.com/watch?videos=iJt ... on-l_joOXY

Jakby tak było to jeszcze do przyjęcia

http://www.youtube.com/watch?videos=OUV ... Y9Gm6LxzPg

Ale takie coś odpada :/

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości