Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - 954 SC50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 06 marca 2010, 11:53

Nienawidzę oszustów i kanciarzy i za takie oszustwa powinno się karać i jeszcze raz karać. :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 06 marca 2010, 15:59

byłem obejrzeć ten motocykl
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1660195

i mam kilka pytań do posiadaczy:
1.Na zimnym silniku słychać grzechotanie , po wcisnieciu sprzęgła nic nie słychać ( wydaje mi sie że to kosz sprzęgła , gość twierdził że ten model tak ma) dodam że grzechot jest dość głośny.Na rozgrzanym silniku przechodzi go nie słychać albho ja tego nei słysząłem. Martwić sie tym?
2. http://img297.imageshack.us/i/rysunek1q.jpg/ w miejscu zaznaczonym na zdjeciu rama sie błyszcze, w innych miejscach jest matowa, Czy to normalne ( wypolerowane od nogi) czy może polakierowane? u was tez tak jest?
3 Czy owiewki w tym roczniku i na rynek włoski miały tą gąbke wytłumiającą?
4. Czy wasze maszyny odpalaja " od dotyku" ( moj thundercat odpalał) tutaj odpala po chwili kręcenia ( jakieś 2 obroty rozrusznika), za każdym razem i na zimnym silniku i na ciepłym.

I to chyba na tyle ( chyba ze sobie cos przypomne) ogólnie planuje w poniedziałek pojechać tam z zaliczką , przejechać sie i zobaczyć czy nie ściąga, czy skrzynia w porządku, i jak silnik sie wkręca. Aaa no i zabrać mechanika żeby fachowym okiem jeszcze ocenił.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 06 marca 2010, 16:57

Mój odpala tak jak piszesz. kilka obrotów dopiero załapuje. Wydaje się, że odpala gorzej niż mój poprzedni sc33.

Grzechotanie to norma podobno. SC33 mi grzechotał, sc57 minimalnie, trzeba sięwsłuchać. A wyślizgać ramę można nogą ale nie przy tak małym przebiegu. Motocykle z Włoch mają zazwyczaj duże przebiegi. Ten jest "kręcony" na bank, bo to nie możliwe żeby rocznie we Włoszech moto robiło 3 tyś. Ja więcej rowerem robię

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2010, 17:11

Zgadzam się w 100% z tym co kolega chanbord napisał. Odnośnie tych mat wygłuszających to nawet w serwisówce je widać ale szczerze na żywo jeszcze nie spotkałem żadnej owiewki od 954 z tymi matami. W mojej 954 tez ich nie ma a szkoda może by ciszej silnik pracował :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2010, 17:58

Moja 954 tez odpala po 2 obrotach walu i tez mam rame wyslizgana w tym miejscu a moja ma 35k km takze to chyba tak ma byc;P

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 06 marca 2010, 18:53

ok dzieki za odpowiedzi. W przebieg oczywiscie nie wierze ale w polsce taki stan licznika to norma:) jak podczas jazdy wszytsko bedzie ok i po zdjeciu owiewek nie zobacze dużych wycieków to prawdopodobnie biore bo wizualnie prezentuje sie super

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 06 marca 2010, 19:47

Maciek, moja ma dokladnie takie same slady na ramie-i zrobily sie widoczne juz kiedy ja bylem wlasdcicielem...i nie alkierowalem-chyba nie musze dodawac..co do odpalania, moja 954 tez odpala nie od TZW "strzala"-silnik musi zakrecic..ale pali-tak samo na zimnym i na cieplym..wiec jest ok....co do grzechotaqnia-owszem sc 50 pracuja specyficznie..ale weź kogoś kto ma to osluchane, zebys nie musial po zakupie sprzegla robic. choc to nie jakies straszne w poronaniu do zajechanego pieca...daj znac czy kupiles..-a w maju-porownamy ;)
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 07 marca 2010, 09:00

jestem osobą która zadatkowała tą żółtą cbr-ke (zardzewiałą). No i szczerze mówiąc nie wiem co ma na myśli człowiek który pisze o tym motorze że to igiełka itp, itd. Przejechałem 500km żeby zobaczyć ten motocykl, bo stwierdziłem że skoro koledzy z forum go oglądali i nie mają zastrzeżeń co do stanu to musi być ok i warto jechać po niego. Albo ludzie ktorzy to polecają są kolegami sprzedającego albo nie zabrali ze sobą okularów (nie mam na celu nikogo obrazić czy urazić). Rdza jest poprostu wszędzie. Każdy jeden metalowy element motocykla jest pokryty gruba warstwą rdzy i jestem przekonany że w razie jakichkolwiek napraw bedzie problem z odkręceniem śrub ale to nie wszystko. Motocykl ma pękniętą część do której przymocowana jest palstikowa osłona łańcucha i zębatki napędzającej wychodzącej ze skrzyni. To jest taki odlewany kołnierz lub cos w tym stylu. Wygląda jakby komuś łąńcuch sie zerwał w czasie jazdy. Łańcuch smaru nie widział od wyjechania z salonu, śruba mocująca zębatke napędzającą jest pokryta gruuubą warstwą rdzy. Ogólnie motocykl baaaardzo zapuszczony i więcej czasu człowiek by spędził zeby go doczyścic niz jeździc. No i jeszcze stuki po lewej stronie silnika. Nie jestem mechanikiem i nie mam pojęcia co to stuka ale w innych 954 tego nigdy nie słyszałem. Oto moje zdanie na temat tego moto. Zaliczke odebrałem i wróciłem bez moto tak wiec znowu pewnie trafi na allegro. Nie pisze tego złośliwie bo nawet nie mam pretensji do sprzedającego ale jeśli ktoś tak jak ja miałby sie wybierać z bardzo daleka to niech sobie rozważy czy warto. Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 18 października 2009, 11:40
Lokalizacja: Tarnowo P
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 07 marca 2010, 11:02

no i czar prysł... :D a tak zachwalali koledzy...

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 07 marca 2010, 11:46

heh mowilem ze siep.Jak na zdjeciach tak widac ta rdze to na zywo musialo byc tragicznie.I gadanie w stylu ze wymienisz sobie srubki nic nie zmianiaja bo jak zauwazyles przy wymianie czegokolwiek moglbys tylko sie meczyc urywac i ukrecac lby srub.A miala byc igla rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 07 marca 2010, 12:36

Trzeba było przyjechać do Lublina i zobaczć 954rr od gsxrlukasz. Sprzęt naprawdę bardzo zadbany. Drugiej takiej 954 to ze świecą szukać. Żadnej rdzy itp. Sprzęt pięknie wygląda i chodzi. Chociaż nie wiem czy teraz Łukasz będzie chciał sprzedać skoro jego sc59 pójdzie w świat. Ale możesz się go zapytać. Sprzęt robi wrażenie. Ja też miałem kiedyś 954rr i mam porównanie dlatego mówię że 954rr Łukasza jest nap[rawdę super sprzęt. Możesz jechać do niego w ciemno.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 07 marca 2010, 13:20

wlasnie wyslalem wczoraj mu pw ale nie odpisal.Wlasnie w tej chwili jedziemy obejrzec moto z chelmie.Mam nadzieje ze to nie bedzie padaczka bo kawalek mamy drogi.Znajomy ma chec kupic 929 albo 954 dlatego myslalem ze moze po drodze bysmy lukasza hondzie obejrzeli

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości