Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oczko w głowie

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 27 czerwca 2008, 14:13
Lokalizacja: małopol/ś
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 22 stycznia 2010, 23:32

widzę ze niebieski w modzie ;) ja swoja zakupiłem w maju ale powodów do narzekania nie mam i tego samego życzę Tobie,swoja zakupiłem z przebiegiem 17tys i jak na moje skromne oko bez przekłamania,ciekawi mnie ile kasy wydałeś na swoja niunie bo prezentuje się b.dobrze

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2010, 14:52

W oczekiwaniu na wiosne przedstawiam wam moje przygotowania do sezonu:
Posciagalem zaciski:
Obrazek
Rozebralem na czesci:
Obrazek
Wyczyscilem i pozbieralem do kupy
Obrazek
Do tego doszly przewody HEL:
Obrazek

Nowe klocki z polecenie czikena;) Przód:

Obrazek

Tył:

Obrazek

Do tego amorek scottsa sciagniety ze stanow

Obrazek

Tu juz zalozony na moto

Obrazek

Mam koledzy pytanie czy zacisk na tyle powinien byc nieruchomy czy ma sie ruszac na boki? Bo jak go przykrecilem teraz to ma luzy i niewiem czy tak bylo wczesniej?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 lutego 2010, 15:01

miazga pisze:Mam koledzy pytanie czy zacisk na tyle powinien byc nieruchomy czy ma sie ruszac na boki? Bo jak go przykrecilem teraz to ma luzy i niewiem czy tak bylo wczesniej?


chyba ma miec lekki luz o ile pamiec mnie nie myli

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 22 lutego 2010, 22:39

a czym kolega tak ładnie doczyścił te zaciski ??

a i czym zamierzasz zalać spowrotem hamulce ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2010, 22:47

No dot-4 motula i szczoteczka do zebow (patent z toolboxa z tvn turbo;):D Uklad hamulcowy juz zalany tymze motulem i odpowietrzony. 0,5l idealnie sie do tego nadaje, mowia zeby przynajmniej co kazda wymiane klockow przeczyscic tloczki w zaciskach bo moze sie zdzierac powloka galwaniczna co moze doprowadzic do rdzewienia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 23 lutego 2010, 09:46

Tzn czysciłeś dotem tak? Ładnie się prezentują :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 23 lutego 2010, 10:21

Ja też będę zakładał nowe klocki GALFERA z tym że mieszankę G1370. G1375 to typowo torowa. Ja dosyć często latam również w trasy a 1370 mają podobno lepszą skuteczność na zimno a G1370 trudniej rozgrzać dlatego są to klocki na tor gdzie często trzeba hebel wciskać. Oczywiście ja dobrą zabawą na torze nie pogardzę :) GALFER to bardzo dobra firma a obie mieszanki G1370 i G1735 są na pewno lepsze niż EBC HH.

P.S. Jak się tak napatrzyłem na te pięknie wyczyszczone zaciski to chyba poświęcę trochę czasu przy wymianie klocków i też doprowadze je do takiego stanu. Dzięki za inspiracje ;)

[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 2:10 pm ]
Zauważyłem swój błąd zatem poprawiam się: "... 1370 mają podobno lepszą skuteczność na zimno a [glow=orange]G1375[/glow] trudniej rozgrzać dlatego są to klocki na tor gdzie często trzeba hebel wciskać."

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2010, 22:59

Powiem Ci ze mialem dzis kilka heblowan i doslownie muskalem dzwignie hamulca i na poczatku normalna sila hamowania zeby po chwili wbijac w asfalt przy takiej samej pozycji klamki. Czyli wychodzilo by na to ze sie musza troszke rozgrzac ale jeszcze musze je dotrzec bo sa nowki;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 12 marca 2010, 12:37

Piękna ta 954 , malowanie superowe!!
Moto w dobrych rękach widać doinwestowane :)
Patent z zaciskami bajka! moje też mam odkręcone więc chyba też się pobawię :)
Szerokości!!!

Poprzednia

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości