Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czarna rama !!!!

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 10 marca 2010, 16:03
Lokalizacja: Przeworsk
Motocykl: Hona CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2010, 12:19

moto18. Wrzuc zdjęcia :D

 
Posty: 27
Rejestracja: 28 lutego 2010, 19:34
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: HONDA CBR900 RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 15 marca 2010, 13:01

pogląd ogólny na sprawę czanej ramy
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1749712

znalazłem to dziś , hmmmmmmmm

"igiełka" :mrgreen:

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 15 marca 2010, 13:36

Siedzisko kierowcy wymaga dopracowania, ale ogólnie kozacko... Choć podoba mi się oryginalny zadupek w moim SC28 to zrodziła się już myśl wsadzenia zadupka od np gsxr'a 1000 k3... Ale rama zadupka 500, lampa na led'ach 500, stelaż też z 200-300zeta... robi się trochę tej monety :/
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 9
Rejestracja: 10 marca 2010, 16:03
Lokalizacja: Przeworsk
Motocykl: Hona CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2010, 17:01

tak apropo jak juz jesteśmy przy zadupkach macie moze zdjecia a moze dopasowywał ktos od 954 albo 929 do sc-33 z 99 roku?? Trzeba zmieniać stelarz tylni czy podejdzie na orginale ??

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2010, 17:58

subesm spoko postaram sie jutro porobic fotki i wrzuce :))

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2010, 20:31

subesm pisze:tak apropo jak juz jesteśmy przy zadupkach macie moze zdjecia a moze dopasowywał ktos od 954 albo 929 do sc-33 z 99 roku?? Trzeba zmieniać stelarz tylni czy podejdzie na orginale ??


Nie ma opcji by z 929 podszedł do 954 czy 900rr i odwrotnie bez przeróbek.. :piwo:

 
Posty: 9
Rejestracja: 10 marca 2010, 16:03
Lokalizacja: Przeworsk
Motocykl: Hona CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2010, 20:50

a ma może ktos zdjęcia jak to wygląda :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 marca 2010, 21:23

Z racji tego że jestem w trakcie robienia myk-tablicy (będzie wszystko na forum :D) zrobiłem Ci zdjęcia które potrzebujesz ;)
Załączniki
IMG_3410.jpg
IMG_3409.jpg
IMG_3412.jpg
IMG_3413.jpg

 
Posty: 9
Rejestracja: 10 marca 2010, 16:03
Lokalizacja: Przeworsk
Motocykl: Hona CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2010, 22:33

wielkie dzięki za zdjęcia ale Ty masz model 929 a ja mam sc-33 i chciałem zobaczyć jak można przymocować tylny stelaż:) może ktoś ma w sc-33 założony zadupek od 929 albo od 954:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 marca 2010, 22:45

porównasz sobie a pózniej to tylko kombinacje ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2010, 22:55

orzech pisze:klari, widzę że jesteś oblatany w tym temacie. Mam pytanie, jeśli chciałbym malnąć proszkiem wahacz to czy muszę wybijać łożyska? Z jednej strony są nietypowe łożyska igiełkowe i wydaje mi się że może być problem z dostaniem takich w centrali. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

Zakleic sie nie da poniewaz stopi sie foli pod temp. ok. 200 C.
2 podczas piaskowania ta folia zostanie romieciona razem z piachem.
Proponuje kupić pret gwintowany oraz podkładki powiększane. Przeciągnij ten pręt przez otwory z łożyskami i załóż podkładki z jednej i drugiej strony po czym mocno skręć to nakrętkami.

Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Rejestracja: 02 grudnia 2009, 22:00
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 15 marca 2010, 23:46

spsx pisze:
orzech pisze:klari, widzę że jesteś oblatany w tym temacie. Mam pytanie, jeśli chciałbym malnąć proszkiem wahacz to czy muszę wybijać łożyska? Z jednej strony są nietypowe łożyska igiełkowe i wydaje mi się że może być problem z dostaniem takich w centrali. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

Zakleic sie nie da poniewaz stopi sie foli pod temp. ok. 200 C.
2 podczas piaskowania ta folia zostanie romieciona razem z piachem.
Proponuje kupić pret gwintowany oraz podkładki powiększane. Przeciągnij ten pręt przez otwory z łożyskami i załóż podkładki z jednej i drugiej strony po czym mocno skręć to nakrętkami.


Ja odradzam takie praktyki.
Jak łożysko idzie do pieca na 200`C to w tej temp. smar wypłynie z niego jak woda...
Jak nie chcesz mieć kosztownych problemów to wyjmij łożysko.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość