Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

silnik z 97 a 98

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

silnik z 97 a 98

Post » 03 kwietnia 2010, 22:43

Witam!

Czy ktos kiedys mial przygode z montowaniem silnik z 97 do moto z 98?

Czy uda mi sie zamontowac silnik z 97 do ramy z 98? Roznice parameterow sobie znalazlem, ale czy wszystkie punkty mocowania silnik sa dokladnie takie same?

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2010, 08:56

podejdzie bez problemu

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 06 kwietnia 2010, 10:57

od roku 92 do roku 99 silniki mocowane są tak samo... dopiero 929 jest inaczej - wahacz w silniku o ile mnie pamięć nie myli :diabel:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 06 kwietnia 2010, 12:45

miki1406 pisze:od roku 92 do roku 99 silniki mocowane są tak samo... dopiero 929 jest inaczej - wahacz w silniku o ile mnie pamięć nie myli :diabel:

zgadza sie,
dokladnie jak kolega pisze, silniki z modeli sc28 i sc33 pasuja do siebie wymiennie

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 06 kwietnia 2010, 12:48

PS BXL pisze:
miki1406 pisze:od roku 92 do roku 99 silniki mocowane są tak samo... dopiero 929 jest inaczej - wahacz w silniku o ile mnie pamięć nie myli :diabel:

zgadza sie,
dokladnie jak kolega pisze, silniki z modeli sc28 i sc33 pasuja do siebie wymiennie


No i jeszcze hornet 900, więc wybór jest spory.

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 06 kwietnia 2010, 13:08

Hornet ma już wytrysk więc część elektryki trzeba by tez przełożyć.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 07 kwietnia 2010, 13:48

No i co, że ma wtrysk?? Kupujesz bez osprzętu, a walisz swoje gaźniki (wtryski wywalasz) i osprzęt od swojego fire
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 21:24

a da sie przerobic zeby dobrze wskazywal predkosc??


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości