2 problem - zauważyłem że nie świeci mi się ani 1 zegar. Sprawdzę bezpiecznik, jeśli nie to podejrzewam że wszystkie żarówki ? Trzeba wyjmować szybkę itd żeby je wymienić czy jakoś się tam dostanę ?
(wiem dziwne trochę, ale ogólnie motor jest dość zadbany, może koleś śmigał tam tylko w dzień
) Linka ssania jeszcze też trochę ciężko chodzi, ale to banał to sobie poradzę. Ooo i jeszcze taki bzdet. Ciężko wyłączyć światła drogowe, przycisk nie chce się obstryknąć z powrotem, muszę lekko i idealnie prosto go wcisnąć wtedy czasem odskoczy. Ciężko rozebrać tą puszeczkę i to zrobić ?
I tak na marginesie, dużo wam palą przy szybkiej jeździe ?
I napiszcie jeszcze jak zmieniacie z 1 na 2, jak najlepiej to robić żeby nie zepsuć szybko skrzyni. Na pewno lepiej ze sprzęgłem, ale teraz : lepiej na niskich obrotach 2 już zapiąć i grzać czy lepiej kręcić na 1 i potem 2 ?
