Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oczko od oleju

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 19 kwietnia 2010, 22:51

arek pisze:pewnie jakby to nie był motocykl kupiony od Waszego kolegi Łukasza to zaraz by poleciały odpowiedzi typu, że to jakiś szrot i że zaniedbywany olej był itp,itd, bo oczko jest nie przejrzyste, a tak to nawet jakby smoła była w silniku to i tak jest igła i niczym nie trza sie przejmowac bo to przecież igła od Łukasza...Nie pisze tego złośliwie ale już w wielu tematach pojawiły sie takie krzywe akcje że jak motor od znajomego i wcześniej był polecany przez innych forumowiczów no to już tak trzeba trzymać do końca. Niepotrzebnie kolega Nikor11 pisał że chodzi o motor od Łukasza. Może wtedy odpowiedzi i sugestie byłyby obiektywne. To napewno nie jest normalne!!!Chyba że był tam lany HIPOL!!!


coś w tym jest Chociaz ze źródeł nie związanych z tym forum wiem ze to moto było prawie igłą ( niewiele brakowało do igły) to to co mowi arek, to chyba prawda. nie mowie konkretnie o tym motocyklu .

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 19 kwietnia 2010, 23:22

Ja motocykl widziałem wiele razy. Zawsze czyściutki i zadbany. W życiu widziałem może ze 3 954rr w takim extra stanie. Ja wiem że moto jest OK, Martinezzz też wie i Babyy też to może potwierdzić. Nie masz się czym martwić. Łukasz wymieniał wszystko bardzo regularnie i naprawdę pieniędzy na niego nie żałował. Osobiście uważam że naprawdę świetnie Ci się trafiło że masz tą 954rr od Łukasza. Ja sam gdybym miał znowu mieć 954 to z pewnością też najpierw pomyślałbym o tym właśnie egzemplarzu bo sprzęt jakich rzadko. A dogryzanie przez innych co go nie widzieli to jest bezpodstawne.

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 20 kwietnia 2010, 15:16

Panowie nie czas i nie miejsce na jakieś docinki.Na moto nie narzekam choć łukasz powinien powiedzieć o tym oczku tym bardziej że o tym wiedział.
Dekiel będzie zdjęty i się zobaczy

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2010, 15:48

Ludzie po to jest to okienko zeby nalać odpowiednią ilość oleju!
wielce dbał jak lał 4 litry oleju, dobrze ze bańka niema 5litrów bo nalałby 5.
a kto mądry ten wie kiedy i dlaczego leje sie wiecej oleju,
mam nadzieje ze w tym przypadku było inaczej bo jeśli nie to :fuckyou:

sprawdz ten dekiel i nalej kolego tyle ile być powinno!!

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 20 kwietnia 2010, 18:14

No dobra to ja czegoś tu nie rozumiem pojechałeś kupić moto i nie zerknołeś na okienko oleju :027: to chyba podstawowa sprawa ;)
Rozumiem, że moto ci ktoś polecił ale to nie powód aby na nic nie patrzeć tylko wyłożyć kapuste i zabrać moto :ooo: broń boże nie chcę powiedzieć, że ktoś ci tu bubla wcisnął ale doświadczenie nauczyło mnie, że ludziom nie można ufać ;)
Powodzenia z naprawą ci życzę kolego ;)

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 20 kwietnia 2010, 19:03

No cóż oczko wskazywało pełny stan i wiem że poprzedni właściciel lał 4l wiec było niby ok a przecież nikt nie będzie ściągał dekli przy kupnie...
Ja osobiście parę rzeczy się dopatrzyłem przy oglądaniu ale mowy o tym nie było ani w aukcji ani przez osoby polecające ale to szczegóły nieistotne.

Dobra dekiel zdjęty oczko już czyste. Po problemie

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 21 kwietnia 2010, 10:11

nikor11 pisze:No cóż oczko wskazywało pełny stan i wiem że poprzedni właściciel lał 4l wiec było niby ok


No ale po postawieniu moto na nóżce chyba nie powinno zakrywać całego oczka nawet przy 4 litrach. Tak czy siak to pewnie pierdoła wiec bezawaryjnej jazdy rzycze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 21 kwietnia 2010, 12:40

Ale mnie CENZURA takie gadanie. Kupilby z krzywymi lagami czy spawana rama to by bylo mniej lamentu niz o brudne oczko. Chcecie idealne moto to do salonu! Nie dosc ze ktos stara sie utrzymac 8 letnie moto w stanie niemalze idealnym to zarzuca ze brudne oczko albo jedna srubka nieoryginalna a nad szrotem skladanym z pieciu slinia sie jak nad salonowka.
Nigdy jeszcze nie slyszalem ze wlanie wiekszej ilosci oleju to zla czynnosc i szkodzi moto. Zawsze leje wiecej niz jest napisane w instrukcji i wczoraj przy wymianie tez tak zrobilem mimo ze oczko mam czyste.
Chlopak pytal tylko jak to wyczyscic wiec nie dorabiajcie ideologii ze moto katowane albo zaniedbane.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 21 kwietnia 2010, 13:02

RudiszRR dobrze gada. Dać mu wódki!!! :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 21 kwietnia 2010, 13:22

chanbord całe 4 litry :ooo: a wiesz czego całe 4 :ooo: zeby nie jechal na gumie i zeby panewka nie wylazła bokiem :ooo:
:ooo:
:ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo:

hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2010, 15:06

Guliver pisze:RudiszRR dobrze gada. Dać mu wódki!!!


zle gada bo duza nadwyzka szkodzi tak samo jak niski poziom.dodam tez ze u siebie zalewam tez ponad stan ale z 4 litrow zostaje mi jeszcze troche.po stawianiu moto do poziomu mam zalane cale oczko,ale 4 litry to juz przesada tak sadze.poczytajcie jakie cisnienia sie wytwarzaja przy nadwyzce oleju.bylo ze 3 numery temu w motocyklu lub swiecie motocykli

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2010, 15:46

Zbyt duża ilość oleju może również powodować przedostawanie się oleju odmą do filtra powietrza co też niekorzystnie wpływa na prace silnika!! W niektórych silnikach większa ilość oleju może uszkodzić uszczelniacze!! Oczywiście podaje przykład ogólny, a nie dla sc.50 gdyz sam leje prawie 4 litry i nic sie złego nie dzieje i oleju w airboxie też nie zauważyłem!!!

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości