Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oględziny silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 12:06
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002

Oględziny silnika

Post » 26 kwietnia 2010, 14:53

Witam, ostatnio znalazł sie w moich rękach silnik od cbr sc28, tyle że mam nie potwierdzoną informacje że może być zatarty. Czy jest jakiś bezinwazyjny sposób na sprawdzenie czy wszystko z nim ok?? albo na jakiej podstawie można przewidywać że coś jest nie tak ??


P.S Silnik będzie na sprzedaż z całym osprzętem + kolektory i wydech Micron Carbon
http://picasaweb.google.pl/pako987/SilnikCBRSC28#

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 26 kwietnia 2010, 15:03

Zrzucasz miskę olejową i sprawdzasz, czy nie ma w niej opiłków panewki... Gładź cylindrów nie może miec przebarwień... No i standardowo sprawdzasz, czy luźno wał chodzi w karterach.
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 12:06
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 26 kwietnia 2010, 20:57

Znalazłem w misce kilka złotych opiłków więc rozkręciłem silnik, wszystko wygląda ok. Ale ekspert ze mnie marny, więc proszę o ocenę tych panewek. Nie mają żadnych głębokich rys, tylko na jednym korbowodzię są nieco bardziej widoczne zużycia na bokach.

http://picasaweb.google.pl/pako987/SilnikCBRSC28#

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 26 kwietnia 2010, 21:13

witam.jak opilki sa zlote to cos juz jest nie halo ze skrzyni moga byc ale sa szare zlote oznaczaja tylko jedno panewy, no i teraz skladajac to do kupy pamietaj o odpowiedniej sile docisku bo dlugo nie pochodzi.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 26 kwietnia 2010, 23:49

Niepotrzebnie rozkrecales ten silnik przed odpaleniem, no chyba ze tych opilkow było poł kilo ;) .
Panewki to jeden z najwazniejszych elementow silnika i demontuje sie je tylko kiedy to absolutnie konieczne.
Twoje według mnie jeszcze by pochodziły. Teraz musisz z dynamometrem składać a i tak fabryka to nie będzie.


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości