Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zablokowane sc 28

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Zablokowane sc 28

Post » 17 sierpnia 2007, 08:56

Wie ktos w jaki sposob byla blokowana moc w sc 28 i na ktore rynki to szło? Moja honda jest z Francji i ma oznaczenie sc 29 i tak sie zastanawiam czy ma pełną moc bo na dwojce z jakos tak słabo z gazu idzie na koło...

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 07 września 2007, 23:28

Napewno na Szwajcarie były wersje blokowane kolega miał sc28 z 93r i była blokowana na module , motocykl wkręcał sie do pewnych obrotów a nie do końca bodajże przy 8tys odcinał zapłon.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 02 października 2007, 22:54

Tak troche offtopic - Na dwójce z gazu na gume :?: :!: ..to wogóle możliwe przy standard przełożeniach :roll:

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 14 października 2007, 11:47

:?:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 14 października 2007, 19:36

moja nie idzie ale moze jakbys pod tylne nadkole dal jakies 50kg to by poszla :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 14 października 2007, 20:15

Jeżdziłem kiedyś Sc33 kolegi ale z dwójki na koło musiałem ją brać ze sprzęgła bo z samego gazu nie było szans :cry: Z tego co wiem to motocykle z Francji przeważnie były otwarte

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 30 października 2007, 16:50

Na dwójce trzeba było w odpowiednim momencie mocno szarpnac kierownica i idzie na koło ale meczarnia straszna teraz mam zmienione przełozenia (na stunt) i nie ma problemu ale to juz inna bajka :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 30 października 2007, 20:10

Napewno na Niemcy były też blokowane. Z tego co wiem to blokady były różnie robione, jedna opcja to na module ale wtedy jak powyżej pisano odcinało by obroty w okolicy 7-8. Inna wersja jaką słyszałem to na gaźniku (dysze czy iglice or something, nie wiem dokładnie). Powiedz ile Ci pójdzie na maxa i ile pali to będzie jakaś sugestia czy jest blokada czy nie. W mojej SC33 97rok da sie samym gazem z dwójki na koło ale trzeba dobrze utrafić, napewno nie jest to tak just, że obojętnie jak gaz i idzie. Dobra pozycja i dobre obroty i idzie, ale jak chcesz super wpadać na gume to tylko przełożenia

 
Posty: 6
Rejestracja: 28 lutego 2010, 22:30
Lokalizacja: kielce
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 0

Post » 29 kwietnia 2010, 17:31

witam,
temat troche stary ale nie chcialem zakladac nowego podobnego, otóż mam pytanie czy ktos probowal odblokować 72kw w sc 28? mam ten sam problem a do tego 11 znakowy Vin nie pozwala mi sprawdzic ani z jakiego rynku jest moj motocykl, ani w ktorym miejscu zostal zablokowany, czytalem ze moga byc to walki modul lub gaźniki, grzebał ktos z Was moze juz przy tym modelu i doszedl do miejsca gdzie zostal zalozony jakis ogranicznik?? a swoja drogą wiecie moze gdzie jest mozliwośc sprawdzenia vinu ktory ma 11 znaków? w salonie hondy powiedzieli mi ze jest to juz niemozliwe poniewaz motocykl jest za stary :) '93
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 29 kwietnia 2010, 22:45

Blokowane były także na krućcach ssących. Sprawdz tez dysze główne oraz iglice.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2010, 21:18

wydaje mi sie ze sc 28 najprawdopodobniej moglo byc tak blokowane jak napisal kolega "spsx",
jezeli blokowane by bylo na modyle to nie wkrecal by sie na pelne obroty jak ktos wyzej napisal,
a na wałkach rozrzadu to raczej nie chyba ze na jakis konkretnie inny rynek

 
Posty: 6
Rejestracja: 28 lutego 2010, 22:30
Lokalizacja: kielce
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2010, 21:58

mechanik powiedzial mi ze blokada na module nie koniecznie odcina wczesniej, ale odpowiada tez za ilosc paliwa albo moment zapłonu czy cos w tym stylu zebym nie przekrecil.......jaka prędkość maksymalna powinienem mieć na 1 biegu przy odcięciu? chyba w ten sposób sprawdze czy jest na pewno zablokowany bo jest mozliwość ze 72 kw poprostu bylo od nowosci przepisywane w dowód a kiedys zostal juz odblokowany chociaz mam wrazenie ze jest zadlawiony ;/

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość