Jeszcze sie nie orientowalem Inter Motors. Pytalem swojego mechanika od motoru i mi zaspiewal 800zl za caly naped RK... Chyba przesada zwlaszcza ze jak bede smigal troche na kole to i tak szybko padnie... Po niedzieli sie dowiem w IM bo dzis wyjezdzam na pare dni i nie bede mial kiedy. Pozdro
A ja wydłużyłem sobie oryginalne przełożenie na 17-42 i na 1-2 do 9tyś zostawiam z tyłu R1 z 07'R.Nim on przewajchuje słaby dół to ja już odjeżdzam.Wyrwanie na długą gume jest z wyższych obrotów cacy.Na drodze nie ma problemu z zawstydzeniem buraka w pseudosportowym aucie ciagnac 1ka gume do wiekszej predkosci.Ostatnio polecialem tak w ch##% i objechalem Calibre i 1.5 Tira.
[ Dodano: Czw Kwi 17, 2008 6:36 pm ] http://www.youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ A tu jest efekt dluzszego przelozenia.Lepsza kontrola na starcie i od razu wszyscy sa PAPA
Kurde, juz nie wiem jaki mam założyć łańcuch. DID 525 czy 530 ?? Jak oznaczane są wersje gold (w złotym kolorze)?? Myśle o zmianie na 15-44 ewentualnie spokojniej na 16-45. Czy do takich konfiguracji podejdzie łańcuch 108 ogniw?? Większość latam po trasie z predkościami 160-220. Lubię również polatać na kole i chciałbym żeby bardziej ochoczo szedł na 2 z gazu... Nie wiem ile strace na VMax w pierwszej konfiguracji. Pewnie też przy 160-180 (średnia przelotowa) będą wyższe obroty, większe spalanie i większa męczarnia dla moto.... co o tym myślicie?? Mi już głowa pęka od myślenia o konfiguracji napędu
Zębatki 15-44. Ale naprawde nie wiem jaki łańcuch. Program Inter Cars przy wyszukiwaniu podaje DID 525 lub 530. Różnica w cenie 20zł. Jaki polecasz?? i czy przy tym napędzie 108 ogniw da rade?? Pozdro
witam .chwilke sie nie odzywalem .co do powyzszych pytan to:
16-45 nie zalozysz na lancuch 525 ale na 530 tak bo jest ciut dluzszy
16-44 jest bardzo malo wyczowaalne ale na 108 ogniw da sie zalozyc
ja sie juz nacieszylem 15-45 --na pierwszy rzut oka bylo wszystko oki
dopuki nie zaczolem robic wypadow za miasto --jazda caly czas pod czerwone --fakt szla jak CENZURA ale f max duzo duzo mniejszy(okolo230}.moto sie meczylo bardziej i gume z tylu mi zjadlo w momencie. (nabijasz wiekszy przebieg w motocyklu(blat oszukuje---szla na gume z 3 bieguz gazu
teraz mam 15 -42 dopuki mi sie lancuch troszke nie wyciagnie to zapodam 16-45.
pozdro
Witka chce zalozyc nowy naped mam przod 16z i tyl 44z i teraz nie wiem czy bedzie pasowac standardowa dlugosc ogniw czyli 108 ??czy bede potrzebowal 110 ogniw na lancuch 525 ?rozchodzi sie czy bede mial przy lancuchy 110 ogniw zapas regulacji ,nie wiem jaki wybrac a niechcialbym zmieniac na standardowe 16 i 42 .z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam