Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Elektrycznie zamykana tablica

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 01 czerwca 2010, 23:24

z montażu chyba nie mam,musiałbym poszukać... :D ale sprzedałem moją "wariatke"kolesiowi,jego poprosze,i mi dokładne foty wyśle,do tego napisze objasnienie,i bedziesz miał wszystko jak na dłoni...

[ Dodano: Wto Cze 01, 2010 11:24 pm ]
a co najważniejsze,naprawde zdaje to egzamin,uwierzcie!!!!!!!!!! hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 01 czerwca 2010, 23:26

Super dzieki wielkie Pietrucha8112, to czekam na info na PW pozdrowionka i szerokosci lewa w gore :)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 02 czerwca 2010, 10:28

Pietrucha8112, może wrzuć na 4um dla wszystkich cały opis

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 02 czerwca 2010, 12:13

Ok,dzwonilem do kolesia,jutro zrobi foty i wysle mi na maila..,dokladnie to opisze wraz ze wszystkimi rozwiazaniami ,oraz sila silownikow,jakie co i jak itd,itp,mysle ze w piatek to juz wrzuce na forum,bo bedzie troche pisania.....

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 02 czerwca 2010, 13:22

6 lat temu w F2 robilem taki silowniczek i nie zdawalo to egzaminu tylko to szlo na silowniku od centralnego dlatego chetnie pietrucha zobacze jak to zrobiles i moze u siebie zamontuje a jak wyjdzie cos z tego to masz u mnie piwo :piwo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 02 czerwca 2010, 19:19

RudiszRR,to tez jest na silownikach od centralnego,tyle tylko ze na 2-och po 8 kg uciagu kazdy bo na jednym,to mowy nie ma,a powiedz z czym miales takie problemy?? z katem otwarcia,z unieruchomieniem tablicy w pozycji otwartej tak zeby sie nie majgala,czy poprostu nie trzymala na zamknietej???

[ Dodano: Nie Cze 06, 2010 2:03 pm ]
Chłopaki,foty już mam,podajcie mi jakas stronke gdzie moge je wrzucil,.bo zielony jestem w te klocki,a na forum zamieszcze link do nich...

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 9:52 pm ]
Ze wzgledu na to iż niektóre żeczy są zbyt ciężkie do zobrazowania w piśmie i duuuuuużo pisania foty i reszte wysylam na maile,kontakt pw.pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 16 czerwca 2010, 23:12

Pytanko, czy ktoś już może wykonał sam sobie mechanizm "projektu Pietruchy" ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 17 czerwca 2010, 08:24

Pietrucha8112 pisze:RudiszRR,to tez jest na silownikach od centralnego,tyle tylko ze na 2-och po 8 kg uciagu kazdy bo na jednym,to mowy nie ma,a powiedz z czym miales takie problemy?? z katem otwarcia,z unieruchomieniem tablicy w pozycji otwartej tak zeby sie nie majgala,czy poprostu nie trzymala na zamknietej???

[ Dodano: Nie Cze 06, 2010 2:03 pm ]
Chłopaki,foty już mam,podajcie mi jakas stronke gdzie moge je wrzucil,.bo zielony jestem w te klocki,a na forum zamieszcze link do nich...

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 9:52 pm ]
Ze wzgledu na to iż niektóre żeczy są zbyt ciężkie do zobrazowania w piśmie i duuuuuużo pisania foty i reszte wysylam na maile,kontakt pw.pozdro


Pietrucha dostalem maila, dzieki, moze się za to zabiore narazie mysle czy to ma sens. Problem mialem z tym ze silownik jak sie zabrudzil to albo nie chcial dzialac albo sie spalil i po kazdej jezdzie trzeba bylo to czyscic a jednak takie cos jak jest to juz pasuje zeby nie zawiodlo wtedy co trzeba, widze ze u Ciebei jest to lepiej wykonane ale tez narazone na brud i wode.

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 17 czerwca 2010, 22:40

tak,jest,ale silowniki posiadają jakąs tam ochrone przez te gumki zgarniające,,szczerze mówiac,to nawet nie pomyslałem o tym,ale koleś co mu sprzedałem 954 jak narazie nienażeka,mówi że wszystko jest tip top nawet jak jest zabłocone,bo specialnie po twoim poscie z ciekawości zadzwoniłem do niego.....,

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lipca 2010, 11:34

Mógłbym też prosiłć o maila z info jak to zrobiłeś. Bawiłem się jakiś czas w tym temacie, ale nic sensownego nie wychodziło. Z góry dzięki.

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 23 lipca 2010, 13:32

Ja miałem takie coś w F3: http://www.youtube.com/watch?v=0-FqKqZTV6Q

Kolega mi to robił tam jest gg do niego, swego czasu tym handlował, w CENZURA drogo, bo tak jak ktoś tu pisał zrobienie takiego czegoś to max 50zł. Działało to na siłowniku od zamka centralnego.

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lipca 2010, 14:33

Na alledrogo znalazłem myk-blache. To będzie to co miałeś w 954?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość