Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Miłe zaskoczenie na hamowni

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 16 maja 2010, 01:55

a ja myslalem ze moc na kole jest nieco slabsza jak ta wpisana w dowodzie , wiec jak to mozliwe? chyba ze sie myle i moc w dowodzie jest wlasnie z kola
sisi to jest gość

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 16 maja 2010, 13:07

chyba jest tak wlasnie jak kolega "gooly 19" pisze, producenci podaja chyba moc silnika a na kole powinno chyba byc mniej

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 16 maja 2010, 13:48

Dokładnie - moim zdaniem moc wbita w dowód to moc mierzona bez strat przeniesienia napędu i realna moc na kole jest mniejsza o jakieś 15%. Kiedyś miałem GSXF 600 , która ma katalogowo 86km na hamowni wypluła z siebie bodajże 69km i poszarpaną krzywą (fakt , że silnik niezbyt już zdrowy był).

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 18 stycznia 2010, 20:58
Lokalizacja: Kielce/Kr
Motocykl: Honda CBR 900rr SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 16 maja 2010, 23:29

a ja mam w dowodzie chyba 90 kucy w swoim bladym z 97 i za tydzien tez lece na hamownie tylko do krk... zobaczymy co z tego bedzie :diabel2:
PRODUKCJA, DYSTRYBUCJA, MASTURBACJA!

 
Posty: 51
Rejestracja: 10 marca 2010, 18:38
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl: sc33 było, sc57 było, teraz Aprilia rsv1000
Rok produkcji: 2006

Post » 08 czerwca 2010, 21:52

Konio i co wyszło na hamowni?

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 09 czerwca 2010, 00:39

korba bokiem :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 09 czerwca 2010, 07:30

Impreza w KRK sie nie odbyla to i Konio sie nie pomierzyl. Dla zainteresowanych impreza przeniesiona na 13 czerwca, tez bede ale raczej bez moto.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 czerwca 2010, 11:06

korba bokiem :P

ahahahah prawie poplułem monitor :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 18 stycznia 2010, 20:58
Lokalizacja: Kielce/Kr
Motocykl: Honda CBR 900rr SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 19 czerwca 2010, 12:17

dziki pisze:Konio i co wyszło na hamowni?


Wyszlo 100 kucy :wnerwiony: Juz myslalem ze konie w pole uciekly ale koles mowil ze tyle nie moglo uciec i ze wykres jest bardzo ladny wiec mam zdlawione moto :mrgreen: trzeba bedzie odblokowac tylko jak :dance:

btw. Miny ludzi patrzacych na ekran z wynikiem bezcenna :mrgreen: 600tki po 100 kilka kucy, thundercat przed bladym 101, wjezdza 900 wszyscy patrza a tu buuuu 100. Ludzie patrza z niedowierzaniem, ja sie smieje a kilka osob z obslugi hamowni myslalo ze sprzet sie popsul :D

No ale poprawilem sobie humor bo wyplulem 117 decybeli i w konkursie na glosnosc bym mial chyba 5 miejsce hihi:
PRODUKCJA, DYSTRYBUCJA, MASTURBACJA!

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 czerwca 2010, 16:42

goOly19 pisze:a ja myslalem ze moc na kole jest nieco slabsza jak ta wpisana w dowodzie , wiec jak to mozliwe? chyba ze sie myle i moc w dowodzie jest wlasnie z kola



ta ratkowa hamownia mierzy moc na kole, ale wynik ktory dostajesz na wykresie jest przyblizoną [szacowaną automatycznie przez komp] mocą rzeczywistą przynajmniej oni tak twierdzą :one:

 
Posty: 51
Rejestracja: 10 marca 2010, 18:38
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl: sc33 było, sc57 było, teraz Aprilia rsv1000
Rok produkcji: 2006

Post » 24 czerwca 2010, 22:37

U konio wyszło 100, u mnie 139 co na to cwaniaki którzy mówią że hamownia jest do dupy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 18 stycznia 2010, 20:58
Lokalizacja: Kielce/Kr
Motocykl: Honda CBR 900rr SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 10 lipca 2010, 21:59

wyjalem blaszki z dolotow miedzy gaznikami a cylindrami i moto zapie***** :diabel: ciekawe czy to wszystkie blokady hihi:
PRODUKCJA, DYSTRYBUCJA, MASTURBACJA!

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości