Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaka zębatka na przód lepiej?14czy15

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lipca 2010, 19:35

jeżeli wejdzie to na styk (cała regulacja pełna)

[ Dodano: Czw Lip 08, 2010 7:36 pm ]
swoją drogą , dobry wariat co ?:D

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2010, 21:36

No niby jeden ząbek ale robi robote :D

[ Dodano: Czw Lip 08, 2010 9:42 pm ]
a co do wariata to miałem chwile na handel stara r1 99,tez miała zmienione zębatki,to był WARIAT!!!!!cbr jest przy niej jak baranek:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lipca 2010, 23:53

ale Ty przeżywasz tą R1, na r1 się świat nie kończy xD

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2010, 05:06

hehe to ty przeżywasz tą cbr hihi:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 09 lipca 2010, 09:06

wolę przeżywać obecny motocykl niż starą R1 co miałem kilka dni ;P

 
Posty: 6
Rejestracja: 09 maja 2010, 21:54
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2010, 11:48

Panowie a do 16 przód 45 tył jaka długośc łańcucha?

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2010, 17:16

standardowy taki jak masz na oryginalnych przełożeniach

 
Posty: 6
Rejestracja: 09 maja 2010, 21:54
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2010, 18:15

cerber666 pisze:standardowy taki jak masz na oryginalnych przełożeniach


Pozdziękował :one:

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2010, 21:30

ale zamiast zakłądac 16na 45 mozesz 15na 42 na to samo wychodzi,3 zęby z tyłu to to samo co jeden mniej z przodu.

[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 9:36 pm ]
ale moim zdaniem przy zmianie napedu najlepiej zamówic łańcuch i zębate na tył np.49 i miec do zmiany na przód zebatki 14,17,przód zmieniasz w 10 min,jedziesz w dłuższa traske to ładujesz 17,chcesz poszaleć na gumie to 14.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 10 lipca 2010, 16:11

Albo mieć streeta i normalnego ^^

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 10 lipca 2010, 16:46

załozyłem 14 i poza krótszymi biegami nie czułem znaczącej różnicy,więc optymalna jest 15

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 24 sierpnia 2010, 18:47

Co sądzicie o zestawie 15, 47? Widziałem ,ze chyba kolega cerber666 zakładał taki komplet. Jak to się sprawuje w jeździe na codzień? Duży spadek v-max? Jest okazja kupić coś takiego w rozsądnych pieniądzach u kolegi z forum dlatego jestem ciekawy jak to działa.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości