Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 14:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 20:24

Mnie zawsze zastanawialo z jakiego wzoru jest liczony procent bieznika...

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 23 czerwca 2010, 19:59

Obecna wysokość bieżnika / wysokość bieżnika nowej opony * 100% = procent pozostałej opony ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 249
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 23:55
Lokalizacja: koluszki
Pochwały: 1
Motocykl: był ls 650 /gpz sc 33/cbr 1100!
Rok produkcji: 1996

Post » 24 czerwca 2010, 10:28


 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 26 czerwca 2010, 20:01

Ja wiem że opony są drogie, ale zdrowie jest jeszcze droższe, nie założył bym używki , wiadomo co się z nią działo, świadomość że mogła by sie rozpaść przy 200 km/h skutecznie mnie odpycha, zrób tak jak ja oszczędzam :P cały rok ale kupię nowe

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Opinia Fajera.

Post » 15 lipca 2010, 21:57

http://allegro.pl/item1150238618_honda_ ... br900.html
Być może ktoś z was zna tem motocykl? A może widzi ktoś coś niepokojącego na pierwszy rzut oka? Będę wdzięczny za każdą informacje.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 15 lipca 2010, 22:02

ja bym sprawdzil co kryje sie pod nakladkami jezeli nic to spoko

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 15 lipca 2010, 22:11

właśnie też mnie to interesowało. A one są przyklejane jakoś? Czy mocowane ,ze można sciągnąć?

Awatar użytkownika
 
Posty: 249
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 23:55
Lokalizacja: koluszki
Pochwały: 1
Motocykl: był ls 650 /gpz sc 33/cbr 1100!
Rok produkcji: 1996

Post » 15 lipca 2010, 22:41

napewno anglik :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 15 lipca 2010, 22:44

ze anglik to i ja zauważyłem.. nigdy nie miałem doczynienia z moto from GB.. Co z nimi nie tak moze byc? Bo widze po minie niezadowolenie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 15 lipca 2010, 23:02

spasowanie plastikow zadupka pod siedzeniem pasazera torche ucieka gora\dol wiec mozna podniesc siedzenie pasazera albo najlepiej odkrecic plastiki zadupka i obejzec stelaz tylni tym bardziej ze napis CBR na zadupku w tym malowaniu powinien chyba byc w czerwonym/rozowym odcieniu - popatrz na inne takie malowania.

Nawet gdyby, to nie wyklucza kupna motocykla jezeli pod nakladkami na rame nadal jest rama ;) ale bedzie to dobra podstawa do negocjacji ceny.

Co do tego ze moto z Anglii to co za roznica, w ciagu miesiaca znajomi kupili dwa angliki, SC33 w stanie idealnym rok 99 i R6 rok 2004 i naprawde jestem w szoku w jakim stanie sa te motocykle. Po prostu igły technicznie i wizualnie. Nie stresowac sie opiniami "anglilki zngiluchy, motocykle z kielc sa przewiane bo tam sporo wieje." Jak sie dba to sie ma, nawet od araba mozna kupic igle o ile uczciwy i nie podkłada bomb.

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 16 lipca 2010, 10:54

Ten zadupek to faktycznie jakoś nie pasuje troche no i ten kolor zadupka . Jak by moja była w Polsce to byś mógł sobie luknąć bo jest wystawiona a tak wygląda orginał tylko felgi przemalowałem

Obrazek
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 16 lipca 2010, 11:35

rzeczywiście różni sie znacznie.. Jak bedziesz w PL dawaj znać jakbym nie kupił do tego czasu..

a Tu mam jeszcze 2 fajery do zbadania pierwsza z Garwolina http://allegro.pl/item1111276364_honda_ ... kazja.html Może coś wiecie na jej temat?

I druga z opatowa http://allegro.pl/item1121558555_honda_ ... _stan.html z tym ,ze przebieg od razu budzi u mnie wątpliwości :P

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 4 gości