PS sorrki za bledy jak sa
http://rapidshare.com/files/419063535/DSCN1682.zip
Na początku mi sie to podobało, ale gniazda zaworowe mogą sie wypalić także to naprawiłem, U mnie przyczyną była zbyt bogata mieszanka w gaźnikach

marcinkus pisze:Zgadza się maki ma strzelać jak mu dasz gazu i jak spada na biegu też będzie strzelać!Ale po założeniu sportowego tłumika czy filtru powietrza niezbędna jest regulacja synchro gaźników!
wróciłem do 2.5 obrotu i na zimno jak go odpailem zauwazylem ze jezeli wykrece linke od wolych obratow to cos lepiej aaa jeszcze nie dodalem ze jak po chodzi na ssaniu i spuszcze juz je to gasnie odpale i chodzi na wolnych jakies pomysly co zepsulem
no i ile fabrycznie ma byc wykerona srubka od wolnych na kazdym gazniku pzdr (OGOLNIE MOTO LEPIEJ CHODZI ROWNO I WYDAJE MIS IE ZE MNIEJ PALI jak by nie to ssanie to byl bym zadowlony

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości