
Mam mały problem z w/w zaworem. Dziś zakładałem linki do zaworu powietrznego oraz wydechowego i nie działa on tak jabym tego chciał.
Zawór wydechowy ustawiłem według serwisówki w pozycji zamkniętej (pozycja zaworu 90stopni) i "zresetowałem serwo". Założyłem linki według serwisówki i po odpaleniu motocykla zawór działał poprawnie otwierał się i zamykała pow 8000 RPM ale po wyłączeniu motocykla zawór nie wraca na miejsce. Po pownownym odpaleniu serwo nagle przestaje sterować zaworem utrzymując go w pozycji otwartej na full. Ustawienie ręczne zaworu w pozycji zamkniętej i przekręcenie zapłonu powoduje "reset" serwo i zawór ustawia się w pozycji lekko otwartej (marker na zaworze nie jest w pozycji 90 st) i zaczyna normalnie sterować pracą EGCV. Odkręcam motocykl do 9000 RPM i to samo...zawór zostaje w pozycji otwartej na full i nie wraca. I tak w koło.
Jakbyście mieli jakieś solucje co do tego to będę wdzięczny.
PS: Jak to jest bo przyglądnąłem się i wydaje mi się, że zawór w zamkniętej pozycji blokuje totalnie wydech na 1 i 4 cylindrze, co by wskazywało, że jego połowiczne otwarcie jest jak najbardziej w porządku (jeśli się mylę poprawcie mnie)