Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Malowanie proszkowe ramy

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Malowanie proszkowe ramy

Post » 20 listopada 2010, 23:22

Witam, jako że wkrótce mam zamiar oddać ramę wahacz i kilka innych elementów do piaskowania i malowania proszkowego chciałem się dowiedzieć na co zwrócic uwagę przy przygotowywaniu tych elementów do tego. Podobno w gwinty trzeba powkręcać śruby podobnie trzeba zabezpieczyć główkę ramy oraz inne elementy które później będą połączone w jakiś sposób z innymi. Jak zabezpieczyć nr nabity na ramie? Jak to zrobić i czy może znacie jakiś sprawdzony zakład w okolicach śląska który takie rzeczy robi?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 listopada 2010, 14:05

ja bym na Twoim miejscu dal wyszkielkowac i do anodowania szkielkowanie nie jest tak drastyczne jak piaskowanie .

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 21 listopada 2010, 15:59

To i ja sie dolacze do pytania, bo rowniez zamierzam polakierowac rame, wachacz i stelarz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 16:01

podepnę się pod temat bo czekam na rame od spawacza i idzie też do piaskowania . słyszałem to samo co crazy mówi ale ja mam darmową opcję ale tylko piaskowanie i się zastanawiam właśnie jak to wyjdzie . ARNO łożyska trzeba ściągnąć z główki masz patent żeby ich nie uszkodzić ? i założyć ponownie czy zakładasz nowe ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 21 listopada 2010, 16:06

Bieznie lozysk wybijesz bez problemu nie uszkadzajac ich. Ale jesli juz sie rozbiera moto do tego stopnia to nie zaszkodzi zalozyc nowych ;) Bedzie wtedy spokoj na dluzszy czas :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 16:13

wiadome 130zł to aż nie takie pieniądze

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 18:23

Malowaniem proszkowym zajmuję się mój kuzyn i jeżeli chodzi o usunięcie starej powłoki lakierniczej to polecam chemicznie najmniej inwazyjny sposób, potem wybrać kolor i gotowe. Jeżeli szukacie pomocy :)no problemo :) możecie na mnie liczyć.
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 21 listopada 2010, 21:05

Nie no łożyska i bieżnie usunąłem z główki ale jak to miejsce teraz zabezpieczyć przed tym zabiegiem. Wydaje mi się że zakład który piaskuje i proszkowo maluje powinien to zrobić. Dzwoniłem do jednych ale powiedzieli że powinienem przywieźć elementy już zabezpieczone. Ale jak to ma zrobić ktoś kto nigdy tego nie robił?

[ Dodano: Nie Lis 21, 2010 8:07 pm ]
Berto pisze:Malowaniem proszkowym zajmuję się mój kuzyn i jeżeli chodzi o usunięcie starej powłoki lakierniczej to polecam chemicznie najmniej inwazyjny sposób, potem wybrać kolor i gotowe. Jeżeli szukacie pomocy :)no problemo :) możecie na mnie liczyć.


berto skąd kuzyn też z wlkp?

[ Dodano: Nie Lis 21, 2010 8:09 pm ]
walek809 pisze:podepnę się pod temat bo czekam na rame od spawacza i idzie też do piaskowania . słyszałem to samo co crazy mówi ale ja mam darmową opcję ale tylko piaskowanie i się zastanawiam właśnie jak to wyjdzie . ARNO łożyska trzeba ściągnąć z główki masz patent żeby ich nie uszkodzić ? i założyć ponownie czy zakładasz nowe ?


Z wybiciem biezni nie miałem problemu. W główce są otwory przez które długi śrubokręt przechodzi i idealnie wybija je. Oczywiście zakładam nowe łożyska.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 21:30

ARNO pisze:berto skąd kuzyn też z wlkp?


Tak :)
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 21 listopada 2010, 21:38

Berto pisze:
ARNO pisze:berto skąd kuzyn też z wlkp?


Tak :)


szkoda troche daleko :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 22:36

ja myślałem o takim zabezpieczeniu główki ja dwie podkładki idealnie pasujące góra i dół i długa śruba lub pręt z gwintem najnormalniej w świecie skręcić to . nie wiem czy dobrze myślę bo nie przyglądałem sie temu jeszcze dokładnie jak rama wróci ze spawania dopiero się tym zajmę .
ARNO jak wymyślisz patenty to rób foty :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 listopada 2010, 22:45

papierowe tasmy daja rade nie stopia sie w piecu lakierni proszkowej skad wiem?z autopsji :D

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości