Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 18:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tłumik końcowy

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 249
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 23:55
Lokalizacja: koluszki
Pochwały: 1
Motocykl: był ls 650 /gpz sc 33/cbr 1100!
Rok produkcji: 1996

Post » 22 grudnia 2010, 12:45

ja mam w swojej microna nie był to pełen przelot ale gdy sie skróci troche wytnie co nieco też ładnie gada...

zobacz tego może ci przypadnie do gust..ale koleś ma też inne wydechy..

http://allegro.pl/wydech-tlumik-micron- ... 01994.html

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 22 grudnia 2010, 12:52

podaj rozstaw srob kolega o ile pamietam ma yoshimure owalna w karbonie zapytam ile chce i jak cos zrobie i podesle fotki

 

Post » 22 grudnia 2010, 18:50

Witam,

Postaram się jakoś zmierzyć rozstaw śrub, aczkolwiek jeżeli kolega miał tłumik w 929 lub 954 to musi pasować. Oczywiście o ile nic nie przerabiał.

Ten Micron też wygląda dosyć ciekawie i cena znośna.

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 22 grudnia 2010, 19:23

Ja mam pytanie z innej beczki. Czy ktoś próbował skrócić rurkę db killera w oryginalnym tłumiku? Na samym końcu, w tym kawałku rurki znajduje się mniejsza. Jakby została skrócona choćby o centymetr, zmieniłoby to brzmienie tłumika. Nie wiem jakie by były efekty. Zrobiłem tak w GPZ 500, bo chciałem zachować oryginalne tłumiki, i efekt był bardzo zadowalający. Podkreślam, że to nie ma nic z wierceniem tłumika.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 grudnia 2010, 23:25

co bys nie kupił to od razu skróć o 15cm wtedy bedzie dobrze gadac ;]

[ Dodano: Sro Gru 22, 2010 10:28 pm ]
http://allegro.pl/wydech-...1365301994.html a na takim to micronie to ja smigam jest zajebisty jak dlamnie. kupiłem go za 350zł od tego pana http://nk.pl/profile/19546037

 

Post » 22 grudnia 2010, 23:46

A co myślicie o tych tłumikach:

http://moto.allegro.pl/wydech-tlumik-mi ... 69394.html

http://moto.allegro.pl/leo-vince-titani ... 42848.html

Który polecacie. Za Micronem przemawia to, że nowy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 grudnia 2010, 00:09

powiem tak ,micron jest basisty i mysle ze bedziesz z niego zadowolony .

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 23 grudnia 2010, 00:16

bierz microna

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 23 grudnia 2010, 11:08

Panowie. czy wydech przelotowy nie wpływa czasem niekorzystnie na silnik?? ( wiem ze nie ma to takiego znaczenia jak w 2t ) tzn czy na przelocie nie zuzywa się bardziej silnik?

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 23 grudnia 2010, 11:33

Przelot powoduje wyższe spalanie i spadek mocy (raczej niezauważalny). Jak już się chce przelot to lepiej kupić dedykowany do sc33, a nie pierwszy lepszy.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 23 grudnia 2010, 12:29

olsen pisze:Ja mam pytanie z innej beczki. Czy ktoś próbował skrócić rurkę db killera w oryginalnym tłumiku? Na samym końcu, w tym kawałku rurki znajduje się mniejsza. Jakby została skrócona choćby o centymetr, zmieniłoby to brzmienie tłumika. Nie wiem jakie by były efekty. Zrobiłem tak w GPZ 500, bo chciałem zachować oryginalne tłumiki, i efekt był bardzo zadowalający. Podkreślam, że to nie ma nic z wierceniem tłumika.
mam orginalny wydech od sc33 moge go Tobie sprzedac i sobie pokombinujesz cena 100 z przesylka

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 23 grudnia 2010, 13:20

Dzięki, narazie nie będę nic kombinował. Oryginał po polerce mi spokojnie wystarczy :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości