Dzisiaj jest 17 czerwca 2025, 01:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zapalanie sie kontrolki oleju

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 21:52
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

zapalanie sie kontrolki oleju

Post » 25 stycznia 2011, 22:36

Witam prosze o mala podpowiedz wymienilem olej + filtr w cbr 954 i po karzdym odpaleniu na zimnym silniku zapala sie czerwona kontrolka a na wyswietlaczu mryga oliwiarka jest to przez jakas chwile ale troche sie obawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 25 stycznia 2011, 22:43

Może siadać pompa oleju już, bynajmniej kumpel tak miał w 929 ale często gumował...

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 21:52
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 25 stycznia 2011, 22:59

Ale na starym oleju tak nie bylo dopiero jak go wymienilem.Zalalem 4 litry a wchodzi 3,6 l wiec zrzucilem 0,5 l moze sie zapowietzyl ktos tam cos pisal na ten temat.A ITAK wogle to potrzebowal bym jakiegos dobrego mechaniora z Warszawy moze ma ktos nr tel.Dzieki

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 25 stycznia 2011, 23:47

Pierwsze co zrob to zmierz ciśnienie oleju i wynik porównaj z serwisówką. Do tego czasu nie odpalał bym sprzęta. Silnik sam się odpowietrza więc to nie jest problemem, jesli niedawno kupiles sprzeta mozliwe iz poprzedni wlasciciel dolał jakiegos szitu.

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 21:52
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 26 stycznia 2011, 22:22

Wczoraj bylo kiepsko mrygala ta kontrolka od oleju ale dzisiaj odpalilem i cosie okazuje jest wszystko ok niemryga nic ale jeszcze na wszelki wypadek tak jak piszesz sprawdze cisnienie oleju podpowiedz mi gdzie jest czujnik i skad moge wziasc jakies dane do porównania.Dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 26 stycznia 2011, 22:35

proste wrzuc bieg i puszczaj sprzeglo powolutku bez dodawnia gazu naciskajac hamulec jak mrygnie i pojawi sie oliwiarka znowu to panewy sie koncza na 100% przerabialem ten temat ze najomym w 929 kupil moto bylo ok oleju bylo ponad stan zmienil olej i dupa kontrolka sie zapalala na wolnych obrotach jak zalal wiecej oleju to git nie swiecila juz ,po 200km zaczynala juz swiecic wczsie jazdy
przechuj ninia:)))

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 21:52
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 26 stycznia 2011, 22:48

Ale na rozgrzanym silniku mam tak zrobic czy jak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 26 stycznia 2011, 23:03

moze byc i na rozgrzanym chodzi oto zeby ja najbardziej obciazyc wał czy dobre jest cisnienie w ukladzie
przechuj ninia:)))

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 21:52
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 26 stycznia 2011, 23:41

Dzieki za podpowiedz z tym obciąrzeniem silnika nie zapala sie kontrolka oleju wjec panewy dobre podziekowal

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 18 sierpnia 2011, 15:58

kolega wczoraj wykończył swoją 954. Latał dużo na kole bez odpowiedniej ilości oleju no i umarła panewka. Korzystając z okazji spróbowałem Waszego testu z tym zaduszeniem motoru. No i zdziwko bo absolutnie nic sie nie zapaliło na wyświetlaczu. Do momentu całkowitego zgaszenia ani oliwiarka ani kontrolka MIL nie zapaliła sie, a panewka tak napi...dala że masakra. Ale dodam jeszcze co mi mechanik powiedział na temat takich testów. Jest to, cytuje: "gwałcenie silnika na własne życzenie doprowadzac silnik do ekstremalnie wysokiej temperatury i zaduszac". No ale każdy ma tam swoje sposoby na sprawdzanie sprzęta z tym że dla mnie takie testowanie nie ma żadnego sensu bo jak wyżej napisałem przy padniętym silniku nic nie pokazało.


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości