It is currently 18 November 2025, 15:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zawory sc 33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 110
Joined: 04 February 2011, 21:04
Location: london
Motocykl: cbr900rr
Year production: 1999

zawory sc 33

Post » 04 February 2011, 21:13

Witam jestem nowy na tym forum mam pytanko odnosnie bladego sc33 nie wiem czy dobrze slyszalem ale wydaje mi sie ze slysze klekoczace zawory jak sie tak wslucham nie wiem moze to tylko moje przeczulenie heh ale czy mozna to jakos sprawdzic ?? dzieki pozdrawiam wszystkkich milosnikow 2kolek
kiera 2 koła i mina wesoła:)

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 04 February 2011, 21:19

Gruby84, oczywiscie ze mozna

jedzie sie panie do najblizszego serwisu motocyklowego oni robia co trzeba a my zadowoleni i pewni ze wszystko jest okej mozemy dalej katowac nasze szczescie :D
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 110
Joined: 04 February 2011, 21:04
Location: london
Motocykl: cbr900rr
Year production: 1999

Post » 04 February 2011, 21:52

hmm no tak tyle to i ja wiem tylko chcialem sie dowiedziec czy tak owy poglos jest normallny a co do serwisow nie tak latwo a ostatnio kiedy chcialem wymienic klocki tarcze to dostal bym te same co mialem tyle ze przetoczone a zaplacilem za nowe wiec sorki ze to co moge robie sam ... ale dzieki pozdrawiam
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 04 February 2011, 22:36

generalnie luzy sie kasuja wiec nie uslyszysz czy klekocza,jedynym wyjsciem jest sciagniecie pokrywy i pomieżenie luzów a tarcz nie da rady przetoczyc nie ma takiej mozliwosci to nie tarcza żeliwna i żaden nóż nie przezyje :!:

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 04 February 2011, 22:41

Gruby84, no to nie widze problemu aby samemu sobie podlubac, w koncu zima jest :/

wystarczy sciaganac pokrywe glowicy i wszystko jest na wierzchu, szczelinomierz w reke i sobie sprawdzamy luzy :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 110
Joined: 04 February 2011, 21:04
Location: london
Motocykl: cbr900rr
Year production: 1999

Post » 05 February 2011, 15:48

a moze sie orientujesz jakie luzy powinny byc ??? dziekki
kiera 2 koła i mina wesoła:)

User avatar
 
Posts: 124
Joined: 08 March 2009, 22:46
Location: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Year production: 2009

Post » 05 February 2011, 16:31


 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 05 February 2011, 16:36

Dolot 0.13 - 0.19
wydech:
96-97: 0.19-0.25
po 97: 0.22-0.28

 
Posts: 110
Joined: 04 February 2011, 21:04
Location: london
Motocykl: cbr900rr
Year production: 1999

a dzieki

Post » 05 February 2011, 23:53

a dzieki wielkie jak widac jestem nowy na tym forum wiec nawet nie wiem gdzie grzebać pozdrawiam .
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 06 February 2011, 00:09



Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests