Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

tlumik

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 22 lutego 2011, 22:30

z tego co ja wiem to Twoj mechanik mial racje i dobrze gadal moze sie tak zdazyc ale nie tak szybko jezeli tlumnik nie bedzie dedykowany do danego motocykla.Oczywiscie,kazdy ma swoja teorie,strzelania nie powinno byc bierze sie one z paliwa ktore nie zostalo do konca spalone w komorze spalania i spala sie w kolektorze.reszty nie chce mi sie tlumaczyc...

[ Dodano: Wto Lut 22, 2011 9:31 pm ]
synchro raczej nic nie pomorze

 
Posty: 12
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 13:39
Lokalizacja: inowrocla
Motocykl: 1.Zephyr750c ; 2.sc33
Rok produkcji: 0

Post » 23 lutego 2011, 01:25

cos mi sie zdaje ze ten mechanik mogl miec racje :-) oczywiscie nie bedzie to tak, ze zalozysz przelotowy wydech pojezdzisz kilka dni i klops, sportowe wydechy najlepiej zeby byly dobrej firmy ,ale niestety sa cholernie drogie. zamontowanie przelotowego wydechu spowoduje wyplukiwanie mieszanki ,a to spadkiem mocy w wyzszym zakresie obrotow i wypalanie gniazd zaworowych,ale mysle ze 3-4 sezony zrobisz ,potem zaczna sie pojawiac klopoty z odpalaniem ;-)

 
Posty: 2
Rejestracja: 22 lutego 2011, 20:34
Lokalizacja: kaniow
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1998

Post » 23 lutego 2011, 01:57

cZy to o czym piszecie moze byc spowodowane zlym ustawieniem zaplonu? Przeciez jak jest zaplon przespieszony to wlasnie tak sie dzieje ze strzela przy spadku z obrotow tak sie dzieje nie za kazdym razem ale sie dzieje i ten ogien z rury powyzej 8tys i jak sie silnik zchodzi z obrotow .No powiem ze mnie to zaciekawilo jaki powod moze byc na wszelki wypadek koles od ktorego kupilem moje malenstwo dal mi orginalna koncowke na orginalny tlumik wiec jak co idzie przespawac co do palenia to od strzalu zapala a co do rownosci pracy to wskazowka obrotow nie stoi nieruchomo jakies wachniecia sa natomiast co do mocy to poprzejechaniu sie spacerkiem uznalem ze sprawdze ile to ma mocy i wiecie co na 3 biegu centa manetka ruszylem gwaltowniej i manetki trzymalem koncowkami paznokci ha ha w tedy dotarlo co kupilem :P
919 sc33

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 23 lutego 2011, 11:23

całe allegro zasypane szrotami z cenzura piecami :D wkoncu wiekszosc ma spoooortowe tłumiki.

 
Posty: 12
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 13:39
Lokalizacja: inowrocla
Motocykl: 1.Zephyr750c ; 2.sc33
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2011, 17:23

mykmyk1_2004 pisze:cZy to o czym piszecie moze byc spowodowane zlym ustawieniem zaplonu? Przeciez jak jest zaplon przespieszony to wlasnie tak sie dzieje ze strzela przy spadku z obrotow tak sie dzieje nie za kazdym razem ale sie dzieje i ten ogien z rury powyzej 8tys i jak sie silnik zchodzi z obrotow .No powiem ze mnie to zaciekawilo jaki powod moze byc na wszelki wypadek koles od ktorego kupilem moje malenstwo dal mi orginalna koncowke na orginalny tlumik wiec jak co idzie przespawac co do palenia to od strzalu zapala a co do rownosci pracy to wskazowka obrotow nie stoi nieruchomo jakies wachniecia sa natomiast co do mocy to poprzejechaniu sie spacerkiem uznalem ze sprawdze ile to ma mocy i wiecie co na 3 biegu centa manetka ruszylem gwaltowniej i manetki trzymalem koncowkami paznokci ha ha w tedy dotarlo co kupilem :P

eee no co Ty gadasz jaki zaplno ,a jak Ty chciales tu zaplon regulowac??? ,masz przelotowy wydech i tak bedzie sobie strzelal przy spadaniu z obrotow, moze masz jakie sport dysze w gaznikach

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 25 lutego 2011, 18:42

sc-xxx pisze:całe allegro zasypane szrotami z cenzura piecami :D wkoncu wiekszosc ma spoooortowe tłumiki.
moze i sportowe ale dedykowane do danego modelu

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość